مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بررسی آسیب شناسی سازمانی ادارات تربیت بدنی استان کهگیلویه و بویراحمد

بررسی آسیب شناسی سازمانی ادارات تربیت بدنی استان کهگیلویه و بویراحمد

دانلود پاورپوینت بررسی آسیب شناسی سازمانی ادارات تربیت بدنی استان کهگیلویه و بویراحمد

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۲۷
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی تربیت بدنی و علوم ورزشی

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی

بررسی آسیب شناسی سازمانی ادارات تربیت بدنی استان کهگیلویه و بویراحمد

 
 
چکیده:
آسیب شناسی سازمانی شکل گسترده ای از فعالیت فراگیر برای کشف حقیقت و بعنوان پیش نیازی برای تلاش های سازمانی محسوب می شود از آنجایی که هدف آسیب شناسی سازمانی تعامل با سیستم های جامع و بزرگ همچون شرکتها می باشد بنابراین حیطه وسیع تری از توسعه سازمانی را شامل می شود و به همین دلیل از نظر اصولی به نوبه خود به مداخله است این روش به عنوان عامل مهم در توسعه و بهسازی سازمانی برای اقدام درست و مناسب و کمک به حذف نقاط کور مدیریتی مطرح شده است اغلب فرهنگ سازمانی تا اندازه کمی در انواع فنون مداخله مورد استفاده قرار گرفته است بطوری که بندرت بعنوان یک متغیر در نارسایی های سازمانی مطرح می شود اما نقش فرهنگ سازمانی در آسیب شناسی سازمانی بسیار با اهمیت است یک برنامه ریزی صحیح تحت شرایط درست فرهنگ سازمانی مدیران را قادر به شناخت و بصیرتی می کند که هدایت آن ممکن است پیش از این برای آنها چندان اشکار نبوده است و این باعث کشف راه حل با توجه به ظرفیتها و منابع موجود در دسترس رهبری می شود(رابینز،۱۳۸۴).
 
با نگاهی ژرف به موضوع آسیب شناسی سازمانی مشخص می گردد که در اغلب سازمان ها ریشه اکثر مشکلات به نوعی به نحوه مدیریت منابع انسانی در آنها بر می گردد. اگر سازمانی در بعد فرهنگی پیشرو باشد، این امر در نتیجه رشد و بالندگی فرهنگی کارکنان آن سازمان حاصل شده است. چنانچه سازمانی در بعد مالی و اقتصادی و کسب در آمد های بالا شهرت پیدا کرده، نتیجه تفکرات استراتژیک و شکار فرصت ها توسط مدیران، کارشناسان و به طور کلی کارکنان آن است. اگر امروزه شرکت ماکروسافت دربعد فنی و تکنولوژیکی یکه تاز عرصه رقابت های کامپیوتری است، کلید طلایی این موفقیت در دست کارشناسان و برنامه نویسان آن است نه در ساختمانهای مجللی که بدان تکیه نموده اند. پس می توان گفت که توجه به منابع انسانی پایه و اساس توسعه فرهنگی، تکنولوژیکی و مالی و اقتصادی سازمانهاست و رفع آسیب های احتمالی در سازمان می تواند در موفقیت سازمان بسیار موثر باشد .
 
 
 
کلمات کلیدی:

تقسیم کار

پیشرفت شغلی

آسیب‌شناسی

عدالت سازمانی

تعارض سازمانی

 
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: