مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بررسی تاثیراتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران استانداری و حوزه ستادی (پایان نامه کامل رشته مدیریت بازرگانی)

دسته بندی :مدیریت مدیریت 13

بررسی تاثیراتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران استانداری و حوزه ستادی (پایان نامه کامل رشته مدیریت بازرگانی)

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 151 کیلو بایت
تعداد صفحات 105
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده ………………………………………………………………………………………………………………………1

فصل اول : کلیات تحقیق

1-1 مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………….3

2-1 تبیین موضوع تحقیق……………………………………………………………………………………………….4

3-1 اهمیت و ضرورت تحقیق ……………………………………………………………………………………….6

4-1 اهداف تحقیق ……………………………………………………………………………………………………….7

1-4-1اهداف اصلی تحقیق…………………………………………………………………………………………….7

2-4-1اهداف فرعی تحقیق…………………………………………………………………………………………….8

5-1 سوالات تحقیق ………………………………………………………………………………………………………8

1-5-1سوالات اصلی ……………………………………………………………………………………………………8

2-5-1سوالات فرعی ……………………………………………………………………………………………………8

6-1 تبیین فرضیه های تحقیق ………………………………………………………………………………………….8

7-1 متغیر های تحقیق …………………………………………………………………………………………………..8

8-1 تعریف عملیاتی متغیرها…………………………………………………………………………………………..9

خلاصه فصل ………………………………………………………………………………………………………..12

فصل دوم : ادبیات ، مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………….14

1-2 تصمیم گیری در سازمانها………………………………………………………………………………………14

2-2 مدیریت در قرن 21………………………………………………………………………………………………16

3-2 نقش استراتژیک اطلاعات………………………………………………………………………………………19

4-2 روش سیستمها و دیدگاه سیستمی……………………………………………………………………………..20

5-2 چرخه حیات سیستم………………………………………………………………………… ……………………22

6-2 اطلاعات …………………………………………………………………………………………… ……………… 22

7-2 اهمیت اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی .. … … … … … … … … … … … .. … … … … … …….24

8-2 سیستم های اطلاعاتی……………………………………………………………………………………………..24

9-2 طرح ریزی سیستم های اطلاعاتی………………………………………………………………………………25

10-2 سیستم های اطلاعاتی عمودی…………………………………………………………………………………..26

11-2 تکنولوژی پیشرفته اطلاعاتی ………………………………………………………………………………… 25

12-2 کاربردتکنولوژی پیشرفته اطلاعاتی …………………………………………………………………………27

13-2 طرح ریزی سازمان………………………………………………………………………………………………28

14-2 سیستم های اطلاعاتی و رایانه ها …………………………………………………………………………….29

15-2 کاربرد سیستم های اطلاعاتی رایانه محور……………………………………………………………….. 33

16-2 مقایسه انواع سیستم های اطلاعاتی…………………………………………………………………………..36

17- 2سیستم های اطلاعاتی مدیریت ……………………………………………………………………………….37

18- 2سیستم اطلاعات مدیریت ………………………………………………………………………………………37

19-2 سیستم های اطلاعاتی سازمانی………………………………………………………………………………..37

20-2 سیستم های میان سازمانی ………………………………………………………………………………………38

21-2 سیستم های پشتیبانی تصمیم …………………………………………………………………………………..38

22-2 سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری…………………………………………………………………………..38

23-2 سیستم های پشتیبانی تصمیمات گروهی…………………………………………………………………..39

24-2 سیستم پردازش معاملات ………………………………………………………………………………………40

25-2 هوش مصنوعی …………………………………………………………………………………………………..40

26-2 سیستمهای اطلاعاتی ارتباطات الکترونیکی ………………………………………………………………43

27-2 سیستم کارکنان دانشی………………………………………………………………………………………….44

28-2 سیستم های پشتیبانی مدیران ارشد ………………………………………………………………………….45

29-2 سیستم های پشتیبانی عملیاتی…………………………………………………………………………………45

30-2 سیستم گزارشات مدیریت ……………………………………………………………………………………46

31-2 ویژگیهای سیستم گزارشات مدیریت ……………………………………….
…………………………….47

32-2 نقش فناوری اطلاعات در سازمان ………………………………………………………………………… 47

33-2 طبقه بندی سیستم های اطلاعاتی …………………………………………………………………………. 48

34-2اتوماسیون اداری…………………………………………………………………………………………………49

35-2 مزایا و معایب اتوماسیون اداری………………………………………………………………….. ………..49

36-2ارگونومی در مکانیزاسیون اداری …………………………………………………………………………..50

37-2 بار گیری تکنولوژی در اتوماسیون اداری………………………………………………………………..51

38-2 مجموعه نرم افزار های اتوماسیون …………………………………………………………………………52

39-2 دستیابی به تعریفی بنیادین …………………………………………………………………………………..52

40-2 سیستم های اطلاعاتی اتوماسیون اداری ………………………………………………………………….54

41-2 نمونه کربرد های سیستم اتوماسیون اداری ……………………………………………………………..55

42-2 سیستم های طلاعاتی اتوماسیون اداری ………………………………………………………………….56

43-2 نکات برجسته درباره اتوماسیون و بهسازی روشهای کار …………………………………………..59

44-2 خود کار سازی ………………………………………………………………………………………………..60

45-2 ضرورت تفکر برای آینده …………………………………………………………………………………..61

46-2 بهبود کار و اتوماسیون ……………………………………………………………………………………….61

47-2 تحقق دولت الکترونیک در ایران …………………………………………………………………………63

48-2 اتوماسیون فعالیتهای اختصاصی…………………………………………………………………………….64

49-2 اتوماسیون فعالیتهای عمومی …………………………………………………………………………………64

50-2 مزایای دولت الکترونیکی ……………………………………………………………………………………65

51-2 نقد و بررسی تحقیقات انجام شده …………………………………………………………………………65

خلاصه فصل ………………………………………………………………………………. …………………………….71

فصل سوم: روش اجرایی تحقیق

1-3 مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………73

2-3 روش تحقیق ………………………………………………………………………………………………………73

3-3 جامعه آمار و حجم نمونه مورد تحقیق …………………………………………………………………….74

4-3 نمونه و نمونه گیری……………………………………………………………………………………………..75

5-3 برآورد حجم نمونه ……………………………………………………………………………………………..75

6-3 معرفی ابزار های جمع آوری اطلاعات ……………………………………………………………………75

1-6-3 مصاحبه …………………………………………………………………………………………………..75

2-6-3 پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………….75

7-3 روایی و پایایی پرسشنامه ………………………………………………………………………………………77

8-3 خلاصه فصل ……………………………………………………………………………………………………..79

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آمار داده های تحقیق

1-4 مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………81

2-4 داده ……………………………………………………………………………………………………………..81

3-4 اطلاعات ……………………………………………………………………………………………………….81

4-4 سیستم های پردازش …………………………………………………………………………………………83

5-4 تجزیه و تحلیل داده ها ………………………………………………………………………………………83

6-4 جامعه آماری تحقیق …………………………………………………………………………………………84

تجزیه و تحلیل اطلاعات …………………………………………………………………………………….94-84

فصل پنجم : نتیجه گیری ، پیشنهاد ها و محدودیت ها

مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………96

2-5 نتایج تحقیق …………………………………………………………………………………………………….97

3-5 پیشنهادات ………………………………………………………………………………………………………97

محدودیت ها …………………………………………………………………………….. …………………………98

فهرست منابع و ماخذ

منابع فارسی …………………………………………………………………………………………………………..99

منابع انگلیسی………………………………………………………………………………………………………102

پرسشنامه …………………………………………………………………………………………………………….103.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: