مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بررسی روش های صحیح مطالعه برای دانش آموزان

همه رفتارها و عاداتی را كه آموخته ایم می توانند بر اثر یادگیری تغییر بابند روش درست یادگیری و مطالعه را نیز به مانند سایر فنون و مهارتها باید یاد بگیریم

دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 108 کیلو بایت
تعداد صفحات 68
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

چکیده:
همه رفتارها و عاداتی را كه آموخته ایم می توانند بر اثر یادگیری تغییر بابند . روش درست یادگیری و مطالعه را نیز به مانند سایر فنون و مهارتها باید یاد بگیریم.
بنابراین لازم است برای بهبود وضعیت مطالعه و یادگیری در فراگیران و نیز جهت افزایش سرعت و خواندن و درك مطالب خواندنی آموزش شیوه ها فنون و مهارتهای مطالعه و یادگیری به عنوان یكی از دروس آموزشی در تمام سطوح تحصیلی در نظر گرفته شود.
به نظر بسیاری از روانشناسان داشتن انگیزه در مطالعه نقش اساسی دارد انگیزه نیرویی است كه انسان را وادار به كار و فعالیت می كند.
امید است با مطالعه این نوشته ها و تحقیقی كه انجام شده است بتوانم كمكی ناچیز به آینده سازان این مرز و بوم داشته باشم.
در اینجا وظیفه خود می دانم كه از راهنماییهای استاد محترم جناب آقای عجم كه در تدوین این پایان نامه همواره مشوق و راهنمای من بوده اند كمال تشكر و امتنان و قدردانی را بنمایم.

فهرست مطالب
عنوان صفحه
پیشگفتار …………………………….. الف
فصل اول : طرح تحقیق……………….. 1
مقدمه……………………………………. 2
طرح مسئله……………………………… 4
سوالات تحقیق………………………….. 6
تعریف واژه ها……………………………. 6
فصل دوم : پیشینه و پاسخگوئی به سوالات …….. 8
پیشینه نظری و علمی ………………………………. 9
سوال شماره1 – مطالعه چیست ؟ ……………….. 10
2- مطالعه چه اهمیتی دارد ؟ ……………………… 11
3- انواع مطالعه كدامند ؟ ……………………………. 13
4- روشها و راهكارهای مطالعه بهتر كدامند؟………. 14
5- انگیزه های مطالعه چه هستند ؟ ………………… 19
6- موانع یك مطالعه موثر كدامند ؟…………………… 22
7- چه امكاناتی برای مطالعه لازم است ؟…………… 25
8- مطالعه مشاركتی یا همیارانه چیست ؟………… 27
9- حكومت چگونه می تواند در مطالعه اثرگذار باشد ؟….. 28
10- فواید یك مطالعه خوب چیست ؟………………………. 29
فصل سوم : روش تحقیق ………………. 30
مقدمه …………………………………….. 31
تعریف جامعه ……………………………… 31
حجم نمونه و روش گزینش جامعه ………. 31
روش جمع آوری اطلاعات ………………… 31
روش بررسی مسئله در تحقیق ……….. 32
ابزار جمع آوری اطلاعات ………………… 32
فصل چهارم ……………………………… 33
تجزیه و تحلیل اطلاعات ……………… 33
رسم نمودارها ………………………… 34
تجزیه و تحلیل اطلاعات ……………….. 34
فصل پنجم : تفسیر و نتیجه گیری ……. 50
خلاصه ……………………………………….51
كاربردها ………………………………….. 52
پیشنهادات ………………………………. 53
روش تحقیق………………………………. 54
محدودیت های تحقیق …………………. 55
منابع و مآخذ …………………………… 56
پرسشنامه ……………………………… 57

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: