بررسی سیستم حسابداری در ارگان دولتی
بررسی سیستم حسابداری در ارگان دولتی
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 79 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 174 |
فهرست مطالب
چکیده………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
1 |
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
2 |
فصل اول: بررسی سیستم حسابداری در ارگانهای دولتی……………………………………………………….. |
3 |
تعاریف……………………………………………………………………………………………………………………………………… |
4 |
مقاصد و اهداف سازمان مالی دستگاه دولتی…………………………………………………………………………………….. |
4 |
خصوصیات سیستم کنترلهای مالی………………………………………………………………………………………………….. |
5 |
دلایل مخالفین ثبت استهلاک برای دارایی ثابت………………………………………………………………………………… |
7 |
موارد لزوم ثبت هزینه استهلاک برای داراییهای ثابت…………………………………………………………………………. |
8 |
فصل دوم: تئوری حسابداری دولتی………………………………………………………………………………………. |
9 |
مبانی حسابداری………………………………………………………………………………………………………………………….. |
10 |
مبانی نقدی(کامل)………………………………………………………………………………………………………………………. |
10 |
مبانی تعهدی(کامل)…………………………………………………………………………………………………………………….. |
10 |
مبانی نیمه تعهدی………………………………………………………………………………………………………………………… |
11 |
مبانی تعهدی تعدیل شده………………………………………………………………………………………………………………. |
11 |
مبانی نقدی تعدیل شده…………………………………………………………………………………………………………………. |
12 |
سیستم حسابداری تعهدی در بخش عمومی استرالیا……………………………………………………………………………. |
12 |
گزارشهای مالی تعهدی………………………………………………………………………………………………………………… |
13 |
سیستمهای مدیریتی تعهدی……………………………………………………………………………………………………………. |
13 |
گزارشهای جامع دولت……………………………………………………………………………………………………………….. |
15 |
بودجه بندی تعهدی……………………………………………………………………………………………………………………… |
15 |
دیدگاههای موافق و مخالف………………………………………………………………………………………………………….. |
16 |
ناسازه ها و تضادها………………………………………………………………………………………………………………………. |
17 |
خصوصیات لازم برای صورتهای مالی سازمانهای دولتی……………………………………………………………………… |
19 |
لزوم اعمال کنترل بودجه ای در سازمانهای دولتی………………………………………………………………………………. |
20 |
طبقه بندی استاندارد برای درامدها و هزینه ها……………………………………………………………………………………. |
20 |
استفاده از مبانی حسابداری معین برای هر یک از حسابهای مستقل………………………………………………………… |
20 |
لزوم رعایت ضوابط معین برای تحصیل درامدها و انجام هزینه ها………………………………………………………….. |
21 |
شرایط انجام هزینه ها در سازمانهای دولتی……………………………………………………………………………………….. |
21 |
لزوم تمرکز وظایف و مسئولیتهای مالی……………………………………………………………………………………………. |
21 |
وظایف و مسئولیتهای اصلی مدیر یا مسئول حسابداری هر سازمان دولتی………………………………………………… |
22 |
حسابرسی صورتهای مالی سازمانهای دولتی……………………………………………………………………………………… |
22 |
حسابهای مستقلی که در ایران نگهداری میشوند………………………………………………………………………………… |
23 |
فصل سوم: موارد افتراق حسابداری دولتی و حسابداری بازرگانی………………………………………… |
26 |
موارد افتراق حسابداری دولتی و حسابداری بازرگانی…………………………………………………………………………. |
27 |
خصوصیات سازمانهای دولتی………………………………………………………………………………………………………… |
27 |
تفاوت حسابها و صورتهای مالی سازمانهای دولتی با موسسات بازرگانی………………………………………………… |
28 |
اهمیت اجرای قوانین و مقررات در حسابداری دولتی و تقدیم آنها بر اصول پذیرفته شده…………………………… |
29 |
لزوم نگهداری حسابهای مستقل در حسابداری دولتی…………………………………………………………………………. |
30 |
تفاوت مبانی حسابداری دولتی با حسابداری بازرگانی………………………………………………………………………… |
31 |
فصل چهارم: تربیت معلم………………………………………………………………………………………………………… |
32 |
ثبت اسناد حسابداری در قالب سرفصل های عاملیت…………………………………………………………………………… |
33 |
ثبت تنخواه گردان پرداخت واگذاری……………………………………………………………………………………………… |
33 |
ثبت واریز تنخواه عامل مالی مرکز اقماری یا کارپرداز مرکز معین………………………………………………………… |
34 |
ثبت سند هزینه قطعی دارای کسورات……………………………………………………………………………………………… |
35 |
ثبت دریافت کسورات از مدیریت مالی……………………………………………………………………………………………. |
35 |
ثبت سند هزینه قطعی از محل وجوه سنوات قبل………………………………………………………………………………… |
37 |
ثبت سند هزینه قطعی اختصاصی…………………………………………………………………………………………………….. |
39 |
ثبت سند هزینه قطعی اختصاصی دارای کسورات………………………………………………………………………………. |
39 |
ثبت اسناد اختصاصی سنوات گذشته……………………………………………………………………………………………….. |
40 |
ثبت سند هزینه قطعی از محل وجوه سنوات قبل………………………………………………………………………………… |
40 |
ثبت سند هزینه قطعی اختصاصی از محل وجوه سنوات قبل دارای کسورات…………………………………………… |
41 |
ثبت سند قعطی دارای کسورات……………………………………………………………………………………………………… |
43 |
ثبت اسناد تملک دارایی های سرمایه ای سنوات گذشته……………………………………………………………………… |
44 |
فصل چهارم:نتیجه گیری، منابع و مأخذ………………………………………………………………………………….. |
48 |
نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………………………………… |
49 |
منابع و مأخذ………………………………………………………………………………………………………………………………. |
50 |
قوانین ارسال دیدگاه در سایت