مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بسته بندی آبمیوه سن ایچ

بسته بندی آبمیوه سن ایچ

دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1.253 مگا بایت
تعداد صفحات 6
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

در این اسلاید به شرح مطالب زیر به همراه عکسها و تصاویر جذاب پرداخته ایم.

اهمیت دنیای ارتباطات و روابط بین عرضه‌کنندگان و بازار تقاضا در زندگی امروز ما همواره پررنگ‌تر می‌شود. با افزایش تعداد محصولات و خدمات، مباحثی مانند ارزش افزوده ایجاد شده و مزیت‌های رقابتی در قالب ارزش‌های طراحی و جایگاه‌سازی برند از عواملی هستند که با جذب مشتری در نقطه فروش و حفظ او با ابزار تداوم تصویر ذهنی برند، در نهایت به وفادارسازی مشتری منجر می‌شوند. در سالی که پشت سر گذاشتیم، این رویکرد به طور محسوسی در قالب طراحی بسته‌بندی مورد توجه قرار گرفت.اکران کمپین‌های تبلیغاتی موفق با ایده‌های مرکزی جسورانه‌تر و پذیرش از طرف برندهای صاحبنام به طور ویژه‌ای روی نگاه نو به بسته‌بندی به‌عنوان مهم‌ترین نقطه تماس برند تاثیرگذار بوده است… .

بسته‌بندی این محصول در بازاری شکل گرفته که کاملا پویا و فعال است و مرزهای مشخصی بین مخاطبانش وجود دارد. یک لیوان آبمیوه می‌تواند متعلق به یک ورزشکار، یک کودک، یک بیمار بستری شده، یک خانم آشپز، کافی من و… باشد که هرکدام از این مخاطبان نیازها و علاقه‌مندی‌های خاص خود را دارند که با بستر‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نیز همراه می‌شوند. آبمیوه همراه سن‌ایچ با جایگاه‌سازی خود برای گروه سنی جوان و نوجوان در بازار ایران رابطه بسیار خوبی بین فرم و فضای خود ایجاد کرده است… .

در بخش طراحی لیبل با تصویر‌سازی میوه‌ها و رنگ پس زمینه هر طرح حس و حال طعم محصول به مخاطب القا می‌شود که فرضا نسبت به استفاده از تصویر حقیقی میوه‌ها تاثیرگذار‌تر است، چرا که در تصویر‌سازی مانند هنرهای زیبا به هویت و خود حقیقی موضوع نزدیک‌تر می‌شویم؛ در کنار اینکه طراح اجازه اعمال نظر و تغییر در موضوع و فضا را پیدا می‌کند که برای القای حسی مانند طعم و رایحه مناسب‌تر است… .

در آینده صنعت بسته‌بندی ایران، تاثیر گرفتن و پررنگ‌تر شدن معیارهای جهانی امری قابل پیش‌بینی است. استفاده از متریال‌های تجدید‌پذیر یا پایدار در ساختار، استفاده از راهکارهایی که ازOver Packaging یا بسته‌بندی بیش از حد که از اسراف متریال‌های تولید جلوگیری می‌کنند، رویکردهای مخاطب محور و کاربردهای چندگانه از ساختار یک بسته‌بندی واحد، همه از نگاه‌های نو با توجه به نیازهای جوامع امروزی و محیط زیست است که خواه ناخواه صنعت بسته‌بندی کشور هم از آنها تاثیر‌پذیر است…. .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: