مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بهینه‌سازی الگوهای مدیریت ریسک مارکویتز، ارزش در معرض ریسک و ارزش در معرض ریسک احتمالی پارامتریک با استفاده از الگوریتم‌های محلی و سراسری

بهینه‌سازی الگوهای مدیریت ریسک مارکویتز، ارزش در معرض ریسک و ارزش در معرض ریسک احتمالی پارامتریک با استفاده از الگوریتم‌های محلی و سراسری

دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 253 کیلو بایت
تعداد صفحات 54
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

چکیده

امروزه مدیریت ریسک به همان اندازه کسب حداکثر بازده برای سرمایه‌گذاران مهم و حیاتی است؛ لذا بررسی الگوها و ابزار مدیریت ریسک برای سرمایه‌گذاران سودمند و قابل توجه است. این مطالعه به دنبال آن است تا با استفاده از دو روش الگوریتم بهینه‌سازی محلی و سراسری و با تکیه بر الگوهای مدیریت ریسک مارکویتز، ارزش در معرض ریسک و ارزش در معرض ریسک احتمالی، اوزان بهینه پورتفوی‌ها را با هدف حداقل کردن ریسک در سطوح مختلف بازده بیابد، مرزهای کارای آن را رسم کند و مورد مقایسه قرار دهد. برای این منظور، پس از آزمون نرمال بودن توزیع بازده شرکت‌های انتخاب‌شده، الگوهای برنامه‌ریزی غیرخطی پارامتریک برای هر سه الگوی مدیریت ریسک معرفی ‌شده و با استفاده از الگوریتم‌های بهینه‌سازی “حداقل‌سازی محدودیت‌دار” نرم‌افزار Matlab، تابع بهینه‌سازی بر اساس روش گرادیان و الگوریتم شبیه‌سازی بازپخت مرزهای کارا رسم و مورد مقایسه قرار گرفته است. یافته‌های تحقیق نشان می‌دهند که تفاوتی در استفاده از الگوهای مارکویتز، ارزش در معرض ریسک و ارزش در معرض ریسک احتمالی (در حالت پارامتریک) وجود ندارد، مرزهای کارای آنها بر روی یکدیگر قرار می‌گیرد، ضرایب بهینه پورتفوی یکسان است و در نتیجه نتایج مشابهی را ارائه می‌دهند. همچنین، توصیه می‌شود برای بهینه‌سازی الگوهای مدیریت ریسک از روش‌های سراسری در کنار روش‌های محلی جهت اطمینان بیشتر استفاده‌شده و در صورتی که هدف سرمایه‌گذار، بهینه‌سازی در حداقل زمان ممکن باشد، جهت دستیابی به اوزان بهینه از روش‌های محلی استفاده شود.

ادبیات تحقیق

مروری بر پیشینه تحقیق

پژوهش‌های داخلی

پژوهش‌های خارجی

مؤلفه‌های مدیریت ریسک

تعیین پرتفوی کارا و مرزهای کارا

آزمون نرمال بودن توزیع بازده شرکت‌های انتخاب‌شده

الگوهای مدیریت ریسک

الگوی مارکویتز

الگو و معیار “ارزش در معرض ریسک”

روش پارامتریک (واریانس-کوواریانس) محاسبه ارزش در معرض ریسک

نقاط قوت و ضعف الگوی ارزش در معرض ریسک

الگو و معیار “ارزش در معرض ریسک احتمالی”

روش پارامتریک (واریانس-کوواریانس) برای محاسبه ارزش در معرض ریسک احتمالی

ویژگی‌های ارزش در معرض ریسک احتمالی

نقاط قوت ارزش در معرض ریسک احتمالی

روش‌های بهینه‌سازی محلی و سراسری

جامعه و نمونه مورد تحقیق

اهداف و پرسش‌های تحقیق

الگو‌سازی و روش تحقیق

الگوریتم شبیه‌سازی بازپخت

متغیرهای الگوریتم شبیه‌سازی بازپخت

الگوریتم بهینه‌سازی با استفاده از تابع بهینه‌سازی غیرخطی جعبه ابزار Matlab

فرایند کلی مقایسه الگوها

طراحی الگوها برای مقایسه دو به دو الگوها

یافته‌ها و نتایج تحقیق

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: