مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تجزیه و تحلیل سیستمها (پروژه SSADM)

دسته بندی :حسابداری مدیریت 27

در این پروژه ما سیستم فروشگاه زنجیزه ای رفاه را مورد بحث قرار می دهیم بطور كلی این فروشگاه شامل یك سالن بزرگ فروش و یك انبار است و هر روزه خریداران زیادی برای خرید به این فروشگاه می آید و سیستم مورد استفاده در این فروشگاه سیستم دستی است

دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 24 کیلو بایت
تعداد صفحات 36
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مقدمه

در این پروژه ما سیستم فروشگاه زنجیزه ای رفاه را مورد بحث قرار می دهیم بطور كلی این فروشگاه شامل یك سالن بزرگ فروش و یك انبار است و هر روزه خریداران زیادی برای خرید به این فروشگاه می آید و سیستم مورد استفاده در این فروشگاه سیستم دستی است.

در سالن این فروشگاه قفسه های متعددی وجود دارد كه هر قسمت مربوط به یك نوع محصول می باشد و تعداد زیادی كارگر و فروشنده در قسمتهای مختتلف آن مشغول بكار هستند اما با در نظر گرفتن تعداد خریداران و فروش روزانه از شركتها و كارخانجات تولید كننده به مشكلاتی در فروش و خرید و برداشت سود برخورد می كنیم، كه در ادامه توضیح داده خواهد شد.

با توجه به مشكلات موجود هیأت مدیره این فروشگاه اقدام به مكانیزه نمودن این سیستم كرده است و این هیأت شامل 3 نفر از سهام داران همین سیستم موجود مطالعه قرار دادیم و متوجه شدیم با در نظر گرفتن خرید ماهیانه فروشگاه از شركتهای مختلف و تعداد خریدارانی كه همه روزه به فروشگاه می آیند و خریدی كه توسط آنان انجام می پذیرد سیستم بازدهی مورد قبول را ندارد و چون تعداد خرید بصورت روزانه، هفتگی و ماهیانه زیاد می باشد متأسفانه مدیر فروشگاه قادر به نگهداری تمام فاكتورهای خرید نمی باشد چون بایگانی آن جا بسیار زیاد جا اشغال می كند و كمتر مورد استفاده قرار می گیرد و محاسبة تعداد كالاها از روی آن وقتی بسیار زیاد را می گیرد و بازهم ممكن است در محاسبات اشتباه رخ دهد پس بطور دقیق نمی توان تخمین زد كه سود بدست آمده از فروش كالاها درست استیا خیر.

در قسمت صندوق نیز نمی توان بطور واقعی گفت كه در روز چه تعداد از یك كالا فروخته شده است، چون تعداد خریداران زیاد است فروشندگان در قسمت صندوق قادر به یادداشت تمام كالاهای خریداری شده نیست و اگر هم بخواهند این كار را انجام دهند وقت بسیار زیادی از مشتری گرفته می شود. راه حل ارائه شده از طرف ما به كارفرما مكانیزه كردنم سیستم دستی موجود است و چون كارفرما تأكید داشت كه نمی خواهد هزینه زیادی صرف تعویض سیستم دستی موجود شود، تصمیم به این گرفته است كه شاید با استخدام كردن چندین نفر نیروی انسانی بیشتر

1-مسئولیت ثبت كالاهای خریداری شده از شركتها

2-تعداد كالاهای چیره شده در قفسه های فروشگاه

3-ثبت جزء به جزء فروش روزانه هر كالا بتوان نظارت بیشتری در فروش داشت

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: