مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تحقیق ارتقاء فناوری و نوآوری در كارخانه پارس خودرو

دسته بندی :مدیریت مدیریت 21

تحقیق ارتقاء فناوری و نوآوری در كارخانه پارس خودرو

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 94 کیلو بایت
تعداد صفحات 133
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مقدمه
ممكن است به دفعات شنیده باشیم كه سازمانهای هر چندنوآور از صحنه رقابت خارج می شوند ، اما سازمانهای دیگر در همان محیط با موفقیت به كار خود ادامه می‌دهند.
آیا سازمانهایی كه از صفحه رقابت خارج می‌شوند ، می‌خواستند به چنین سرنوشتی دچار شوند ؟ در پاسخ باید گفت كه نمی‌خواستند یا نمی‌خواهند به چنین سرنوشتی دچار شوند سازمانهای كنونی باید دنبال خلاقیت و نوآوری باشند و برای اینكه از بین نروند همواره باید افراد را تشویق به نوآوری نمایند و پدیده تغییر را با آغوش باز بپذیرند .( رابینز ، 1376)
در اغلب موارد سازمانی كمتر به امر خلاقیت و نوآوری دست می‌زنند زیرا آن را تجارت ریسك‌داری می‌پندارند كه باید از كار اصلی خود منحرف شده و به اموری كه هنوز امتحان نشده‌اند ، بپردازند .
سازمانی باید با ساختارهای متناسب سازمانی كه متضمن پرورش و رشد خلاقیت باشد به رویارویی آینده بپردازند و در غیر این صورت محكوم به فنا هستند . دی گرین در نوشته خود با عنوان « سازمان برازنده و شایسته » بر این باور است كه سازمانی باید حالت سازگاری به خود بگیرند . سازمان خوب و شایسته آن است كه محیط را در ك كند ، اطلاعات و آگاهی‌های بایسته را به سرعت آماده كند ،‌سریع پاسخ دهد ، بستر مناسبی برای پرورش خلاقیت و نوآوری باشد ، از تجربیات بیاموزد و ساختار خود را بازنگری كند .( Degreem 1982)
روند رو به رشد تكنولوژی و رقابت فشرده در صنایع و سازمانهای مختلف ، ضرورت خلاقیت و‌ نوآوری را اجتناب ناپذیر گردانیده است و سازمانهایی موفق هستند كه خود را با این روند تطبیق دهند در غیر اینصورت محكوم به شكست هستند .
در كشور ما به دلیل برخورداری از ارتكاب طبیعی و منابع خدادادی متاسفانه به فرایند نوآوری توجه چندانی مبذول نگردیده است و منتظر بوده‌ایم تا دیگران برای ما فكر كنند و به تولیدات محصولات و فرآیندهای جدید بپردازیم و نتایج آنها را پس از مدت طولانی و منسوخ شده دریافت و به كار گیریم .
در مباحث علمی غالباً مفاهیم تحقیق در روش علمی بصورت مراتب بكار برده می‌شود هر چند بین این دو وجوه مشترك معنایی وجود دارد ، ولی تفكیك آنها موجب تمیز اختلاف بین آنها می‌شود . تحقیق ، روندی منظم‌تر و قوی‌تر و وسیع‌تر از روش علمی است ، تحقیق با ساختار منظم‌تری از كنكاش توام است ،‌كه معمولاً منجر به نوعی ثبت مراحل و گزارش نتایج و دستاوردها می‌شود . هر چند می‌توان روح علمی را بدون تحقیق بكار گرفته ولی تحقیق علمی را نمی‌توان بدون روش و جوهر علمی انجام داد .بنابراین تحقیق ، عرصه تخصصی‌تری از روش شناسایی است .( دلاور ، 1380)
جان دیوی ( J.Dewey) پژوهش را عبارت از فرایند جستجوی منظم‌ برای مشخص كردن یك موقعیت می‌داند بنابراین پژوهش ، فرایندی است كه از طریق آن می‌توان درباره ناشناخته‌ها به جستجو پرداخت ، و نسبت به آن شناخت لازم را كسب كرده در این فرایند از چگونگی گردآوری شواهد و تبدیل آنها به یافته را تحت عنوان روش شناسی یاد می‌شود .( سرمدی ، 1380)

كنترل دقیق ،‌شرطی كه مانع عوامل نامربوط و مزاحم می شود
نمونه‌گیری صحیح ، شرطی كه یافته‌های پژوهشی را قابل بسط و تعمیم می‌سازد .
رعایت شرط اول ، امتیاز درونی ، و رعایت شرط دوم ،‌اعتبار بیرونی تحقیق را موجب می‌شود . هر تحقیق خاص ، ممكن است دارای هر نوع اعتبار یافاقد یكی از آنها باشد . منظور این نیست كه در مواردی كه اعتبار درونی یا بیرونی در تحقیق اهمیت دارند ، می‌توان فقدان دیگری را نادیده گرفت ، بلكه منظور این است كه مواردی یافت می‌شود كه یكی از دو مساله حاكم نیست .( دلاور ، 1380)

فهرست مطالب
مقدمه 1
چكیده 10
فصل اول : 13
كلیات 14
بیان مسئله 18
فرضیه‌ها 26
متدولوژی 28
روش شناسایی تحقیق و كارآموزی 31
فصل دوم : 34
تئوری پردازیی 35
ادبیات موضوع 42
فصل سوم : 108
جامعه 109
جامعه آماری 112
جامعه نمونه 113
پرسشنامه 115
مدل‌های آماری 117
فصل چهارم : 120
تجزیه و تحلیل آماری 121
فصل پنجم : 126
نتیجه‌گیری 127
پیشنهادات 132
منابع تحقیق : 133

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: