مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تحقیق با موضوع بازاریابی سنتی

دسته بندی :کامپیوتر محمد 42

تحقیق با موضوع بازاریابی سنتی 36صفحه قالب ورد قابل ویرایش

تحقیق با موضوع بازاریابی سنتی

دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 76 کیلو بایت
تعداد صفحات 36
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

توضیحات:

تحقیق با موضوع بازاریابی سنتی
36صفحه قالب ورد قابل ویرایش

تحقیق با موضوع بازاریابی سنتی

36صفحه قالب ورد قابل ویرایش

بخشی ازمتن:

در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت <<سهم از بازار>> است ولی در بازاریابی تک به تک شاخص موفقیت <<سهم از مشتری>> است.

تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی:

بازاریابی سنتی محصول مدار است اما بازاریابی تک به تک مشتری مدار است. در بازار یابی سنتی هدف افزایش سهم از بازار است و بازاریاب سنتی سعی دارد مشتریان بیشتری برای محصولات خود پیدا کند در حالیکه در بازار یابی تک به تک هدف افزایش سهم از مشتری است و بازار یاب تک به تک در پی یافتن محصولات بیشتر برای مشتریانش می باشد بازاریاب سنتی بر روی محصولاتش اعمال مدیریت می کند حال آنکه بازاریاب تک به تک مشتریانش را مدیریت می کند.

ضرورت و اهمیت تحقیقات بازاریابی

1- پیچیده‌تر شدن داد و ستدهای تجاری و رقابت فشرده‌تر چه در سطح ملی، بین‌المللی و جهانی نسبت به دهه‌های قبل.

2- داشتن اطلاعات كافی از عوامل تأثیرگذار در بازار، عواملی كه اگر راجع به آن‌ها اطلاعات كافی و به روز نداشته باشیم، به دشواری می‌توانیم در بازار باقی بمانیم.

3- نخستین گام در راه شناخت صحیح بازار هدف تعیین مخاطبان محصول و در نتیجه زیربنای مدیریت سازمان‌هایی كه برنامه كار خود را با توجه به نیازها و خواسته‌های مشتریان تنظیم می‌كنند.

4- تعیین سیاست‌های بازاریابی و استفاده از عوامل قابل كنترل و خارج از كنترل بازار به بهترین وجه.

5- كشف بازارهای جدید، گسترش موارد استفاده از محصولات یا خدمات فعلی.

6- كاهش ریسك ناشی از تصمیمات نادرستی كه ممكن است از عدم اطلاعات كافی در ارتباط با موضوعی گرفته شود.

فهرست برخی ازمطالب:

در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت <<سهم از بازار>> است ولی در بازاریابی تک به تک شاخص موفقیت <<سهم از مشتری>> است.

ضرورت و اهمیت تحقیقات بازاریابی

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مقدمه

ده فرمان بازاریابی

هفت گناه کبیره در بازاریابی

1-معادل دانستن بازاریابی و تبلیغات

2-اشتباه در شناسایی بازار هدف

3-عدم شناخت صحیح از جایگاه محصول/خدمت خودتان

4-همسو نکردن ارتباطات

5- تدوین یا طراحی ارتباطات بازاریابی توسط خود یشتری شما

6-فقدان شکیبایی

7-فقدان یک طرح مدون

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: