مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تحقیق با موضوع موتور با حجم متغیر

دسته بندی :مکانیک مدیریت 33

تحقیق با موضوع موتور با حجم متغیر 23صفحه قالب ورد قابل ویرایش

تحقیق با موضوع موتور با حجم متغیر

دسته بندی مکانیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 21 کیلو بایت
تعداد صفحات 23
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

توضیحات:

حقیق با موضوع موتور با حجم متغیر

23صفحه قالب ورد قابل ویرایش

بخشی ازمتن:

یك شركت تخصصی بدنه و قطعات خودرو به نام شركت ((می فلاور)) ابداع كرده است كه می تواند حجم وضریب كمپرس خود را در حین كاركرد تغییر دهد . این طرح كهe3 نام گرفته است هنوز در مراحل آغازین قرار دارد اما یك نمونه تك سیلندر آن مورد آزمایش قرار گرفته تا مشخص شود كه آیا این طرح می تواند باعث كاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا شود تا در صورت مثبت بودن نتایج به تولید نمونه های واقعی اقدام شود .

قابلیت تنظیم حجم و ضریب كمپرس موتور بدان معنی است كه موتور می تواند خود را در هر لحظه با نیاز راننده و همچنین شرایط كاركرد خودرو (سرعت كم ؟ بار زیاد و غیره ) تطبیق دهد . كارشناسان شركن می فلاور اظهار می دارند در شرایط عادی در 95 در صد موارد موتور فقط با بخشی از كل نیروی خود كار می كند و تنها در شرایط خاصی نیاز به تمام نیروی آن وجود دارد .

در موتور های رایج معمولی ، پیستون از طریق شاتون به میل لنگ متصل است و هنگامی كه اتاقك احتراق بالای پیستون توسط سوخت و هوا منجر می شود انرژی آزاد شده ناشی از این انفجار پیستون را در كورس خود به سمت پایین می راند و باعث چرخش میل لنگ می شود . یاتاقانی كه شاتون را به میل لنگ متصل می كند در زبان انگلیسی با نام «لنتهای بزرگ» (big – end) شناخته می شود . در موتور e3 رابط دیگری هم بین شاتون و میل لنگ وجود دارد و در واقع دو یاتاقان وظیفه تماس شاتون و میل لنگ را انجام می دهند . با تنظیم زاویه این اتصال در هنگام كاركرد موتور ، پیستون می تواند به میل لنگ نزدیك تر شده و یا از آن دورتر شود و با این عمل كورس پیستون ، به طور موثر تغییر می یابد . با این عمل كورس پیستون به طور موثر تغییر می یابد . با اعمال این تنظیم در حركت رو به پایین پیستون ، حجم سفید سیلندر تغییر می كند ، بنابراین حجم كل موتور نیز كم یا زیاد می شود .

فهرست برخی ازمطالب:

چكیده
فصل اول: مقدمه ای بر مواد مركب
1-1- كامپوزیت چیست؟ 2
1-2- مزایای كامپوزیتها 4
1-3- محدودیتهای كامپوزیتها 7
1-4- تاریخچه صنعت كامپوزیتها 8
1-5- فازهای كامپوزیتی و تقسیم بندی كامپوزیتها 10
1-6- خواص كامپوزیتها 12
1-7- مقاومت كامپوزیتهای لیفی 14
فصل دوم: ماتریسها (رزیتها)
2-1- ماتریسها 18
2-2- پلیمریزاسیون 19
2-3- پلیمرهای گرما سخت و گرما نرم 20
2-4- رزینهای ترموپلاستیك (گرما نرم) 20
2-5- رزینها گرما سخت (ترموست) 21
2-6- نقش ماتریسها 22
2-7- رزینهای اپوكسی 23
2-8- معایب رزینهای اپوكسی 24
2-9- تقسیم بندی انواع تجاری رزینهای اپوكسی 24
2-10- رزینهای پلی استر غیراشباع 25
2-11- انواع رزینهای پلی استر تجاری 26
2-12- خصوصیات رزینهای پلی استر 28
2-13- معایب رزینهای پلی استر غیراشباع 28
2-14- رزینهای فنولیك 29
2-15- خواص و كاربردهای رزینهای فنولیك 30
2-16- معایب و محدودیتهای رزینهای فنولیك 30
2-17- ماتریسهای فلزی 31

موتور با حجم متغیر 1

توربو شارژ و نقش آن در تقویت موتور 3

تقویت بیش از حد 7

كندی یا تنبلی توربو 8

استفاده از دریچه فرعی 9

استفاده از بلبرینگ 9

استفاده از پره های سرامیكی در توربین 10

توربوشارژرهای طبقه ای 10

استفاده از خنك كن میانی 10

انژكتور و سیستم سوخت رسانی انژكتوری چگونه كار می كند 11

كنترل الكترو مغنا طیسی سوپاپها 18

استفاده از واكنشگر حرارتی برای كاهش آلاینده های یك موتور احتراقی داخلی 20

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: