مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تحقیق كشور هلند

تحقیق كشور هلند

دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 11 کیلو بایت
تعداد صفحات 9
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مقدمه :
كشور پادشاهی هلند با وسعتی حدود 41500 كیلومترمربع و جمعیتی نزدیك به 16 میلیون نفر در اروپا واقع شده است. بیش از نیمی از سكنه این كشور پیرو مسیحیت هستند. حدود 37 درصد آنها از مذهب خاصی پیروی نمی‏كنند و فقط چهار درصد پیرو مذاهب دیگر هستند. مردمان این كشور اروپایی، به زبان هلندی و فرزی تكلم می‏نمایند. این كشور دارای 12 ایالت از جمله «اوترشت» است و پایتخت آن با جمعیتی بالغ بر 725 هزار نفر، آمستردام است. مركز حكومتی هلند «لاهه» است.
***
از حضور یهودیان در جنوب و شرق هلند در منابع مربوط به قرون وسطی مكررا سخن به میان آمده است. حدود سال 1590 میلادی تعداد كثیری از بازرگانان اهل پرتغال در قسمت شمالی هلند سكنی گزیدند. این افراد به ظاهر مسیحی شده بودند ولی در حكومت جمهوری به یهودیت رجوع نمودند. در هلند هیچگاه قانون معتبر عمومی ویژه یهودیان وضع نشد بلكه هر ایالتی، خود راسا در مورد پذیرش یهودیان تصمیم می‏گرفت. به دنبال پذیرش یهودیان در هر ایالت، آنها مجاز به انجام فرائض مذهبی خود نیز بودند. هیچگاه در هلند محل خاصی برای یهودیان به نام «گتو» وجود نداشته و داشتن علائم خاص ظاهری برای مشخص بودن مذهب آنها صورت نگرفته است. انجمن‏های یهودیان در ایالات مختلف از استقلال زیادی برخوردار بودند. یهودیان فقط از عضویت و همكاری در اصناف منع شدند.
یهودیان اكثرا در غرب هلند یا به عبارتی آمستردام، لاهه، میدلبورگ و روتردام و عده‏ای نیز بطور پراكنده در مناطق دیگر سكونت داشتند. تعداد یهودیان اشكنازی كه پس از سال 1620 میلادی از لهستان و آلمان به هلند مهاجرت كردند، بیش از سفارادی‏ها بوده است. در سال 1635 انجمن مستقل یهودیان آلمانی كه از فرهنگ بالایی برخوردار بودند تاسیس شد. تفاوت میان این دو گروه از یهودیان بسیار بارز بود: یهودیان اشكنازی به زبان ییدیش تكلم می كردند و یهودیان اسپانیایی – پرتغالـی در مكاتبات خود از زبان اسپانیایی اسـتفاده می‏كردند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: