مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تحقیق مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار

دسته بندی :مدیریت مدیریت 11

این تحقیق در مورد مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار در 35 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش و شامل مقدمه، تعریف،مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار،مهندسی مجدد فرایندها و فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار،Business Process Reengineering،BPR،مهندسی مجدد فرایندها ،فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار،مهندسی مجدد چیست،تفاوت طراحی مجدد و مهندسی مجدد،مهندسی مجدد و منابع می باشد

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 508 کیلو بایت
تعداد صفحات 35
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

این تحقیق در مورد مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار در 35 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش و شامل مقدمه، تعریف،مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار،مهندسی مجدد فرایندها و فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار،Business Process Reengineering،BPR،مهندسی مجدد فرایندها ،فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار،مهندسی مجدد چیست،تفاوت طراحی مجدد و مهندسی مجدد،مهندسی مجدد و منابع می باشد.

فهرست

مقدمه.3

مراحلBPRاولیه.4

گام اول: تعیین دیدگاه کسب و کار و اهداف فرآیندی..4

گام دوم: شناسایی فرایندهای است که لازمست باز طراحی گردند.5

گام سوم: درک و سنجش فرآیندهای موجود.5

گام چهارم: تشخیص نقشIT.5

گام پنجم: پیاده سازی نسخه آزمایشی..5

Radical BPR..5

اصول اجرایBPRنسخه اولیهHammerوChampy.6

رابطهBPRو فناوری اطلاعات…6

نتایج اجرای نسخه اولیهBPR..6

اجرای تغییرات در سازمانها عملا چه بازخوردی دارد؟7

دلایل شکستBPR..8

توسعه راهبردی منابع انسانی..9

تاریخچه‌ی مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار12

مراحلBPRاولیه.13

چرایی مهندسی مجدد فرآیند های کسب و کارBPR..19

خدماتICSدر مشاورهBPRش….19

تعریفBPR..20

BPRچه چیزی نیست؟29

مهندسی مجدد فرایند در مقابل پیشرفت مداوم.29

تعریف فرایند.29

تعریف یک فرایند کسب و کار30

دلایلمهندسی مجدد.30

به طور کلی عوامل مرتبط با موفقیت و شکستBPRعبارتند از:30

ویژگی های مهندسی مجدد.31

تمرکز بیشتر روی خودکار کردن فرایندهاست تا طراحی مجدد آنها؛37

منابع:37

مقدمه

مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار(BPR)، به معنای تفکر مجدد، بازطراحی رادیکالی(اساسی)فرآیندهای کسب و کار،جهت بهبود چشمگیر براساسشاخص های کلیدی عملکرد(هزینه، کیفیت و سرعت و …) است. ایده باز مهندسی فرآیند عبارت است از : کسب و کار موثرتر و کارآمد تر ، انعطاف پذیری و پاسخگویی بیشتر سازمانها برای سهام داران، مشتریان و کارمندان سازمان. به خدمت گرفتن ساختار سازمانی برای تسهیل گردش کار به شکل نابتر*(Leaner)و مناسبتر(Fitter) و در نهایت تولید و خدمت رسانی بهتر سازمانهاست.

*شیوه ساختLean،اصول بهبود مداوم بر پایه “حذف زواید” (عوامل اتلاف هزینه و زمان ) فرآیند است.

جنبشBPRبا انتشار عمومی دو مقاله در سال ۱۹۹۰ شکل گرفت.Thomas H.DavenPortوJames R.Shortدر این مقالات اظهار داشتند که طراحی مجدد فرآیند و استفاده ازITمیتواند سازمانها را متحول و فرآیندهای کسب و کار را به طرز چشمگیری بهینه سازی کند. آنهاBPRرا “تحلیل و طراحی گردش کار و فرآیندها درون و میان سازمانها” تعریف کردند و ترکیبITو طراحی مجدد کسب و کار را به این شیوه ،مهندسی صنایع جدیدلقب دادند.

متودولوژی ۵ مرحله ایDavenportوShort، برایBPRنسخه اولیه به شکل زیر تعریف شده بود:

مراحلBPRاولیهگام اول: تعیین دیدگاه کسب و کار و اهداف فرآیندی

این متدولوژی با وضع چشم انداز و اهداف فرایند آغاز می شود. به عبارت دیگر، به جای تمرکز بر فعالیت ها و وظایف، به منظور حذف گلوگاه های فرایند ( آنگونه که در متدولوژی های بهبود قبلی اتفاق می افتاد) بایستی باز طراحی بر روی کل فرایند انجام شود، تا چشم انداز و اهداف فرایند محقق گردد.

گام دوم: شناسایی فرایندهای است که لازمست باز طراحی گردند

این مرحله شبیه به مرحله تحلیل پارتو(Pareto) در متدولوژیTQMاست. به جای بازطراحی تمام فرآیندها ،تنها فرآیندهای کلیدی و موثر، طراحی مجدد میشوند.

گام سوم: درک و سنجش فرآیندهای موجود

مرحله سوم، شامل درک و سنجش فرآیندهای موجود، به منظور مشخص نمودن عارضه های آن ها می باشد. این تشخیص، با هدف ” تعیین مقیاسی برای سنجش بهبودهای آتی” صورت می پذیرد.

گام چهارم: تشخیص نقشIT

این مرحله تلاش برای تشخیص نقشITدر طراحی مجدد فرآیندهاست، بنیانگذارانBPRاعتقاد داشتند با اهرمIT، میتوان انتخابهایی برای ساخت فرآیندهای طراحی مجدد داشت.

گام پنجم: پیاده سازی نسخه آزمایشیدر این مرحله، یک نسخه آزمایشی از فرآیند پیاده سازی میشود. این نسخه آزمایشی بیش از برنامه های کاربردیIT، در سازمانهای کسب و کار توسعه پیدا میکند و بعنوان پایه جهت بهبود تکرارشونده، پیش از پیاده سازی کامل مو

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: