مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تحقیق پیرامون رادیو

دسته بندی :برق مدیریت 36

تحقیق پیرامون رادیو

دسته بندی برق
فرمت فایل doc
حجم فایل 53 کیلو بایت
تعداد صفحات 46
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مقدمه
رایو دریچه و نه صدای آلمان، در گزارشی به تاریخ استفاده از امواج كوتاه رادیویی برای پخش برنامه ها پرداخته است. در این گزارش آمده است كه در زمان جنگ جهانی دوم اولین فرستنده های تولید كننده پارازیت از سوی مهندسان و كارشناسان فنی تولید و از آن برای مقابله با امواج رادیوهای خارجی استفاده شده است.
موج كوتاه برای پخش رادیویی بهترین امكان نیست. اما هر كسی كه در سراسر دنیا قصد دریافت اطلاعات را دارد. امروزه هنوز هم نمی تواند از موج كوتاه صرف نظر كند. زمانی كه دریچه وله صدای آلمان 50 سال پیش در سوم ماه مه سال 1953 كار خود را آغاز كرد.
موج كوتاه برای زمان پس از جنگ بهترین امكان موجود بود تا بتوان با سراسر جهان تماس برقرار كرد. از طریق موج كوتاه آلمان دموكرات چهره جدید خود را به نمایش در آورد.
توجه توجه: اینجا برلین كونیگز و وسترها وزن و فرستنده موج كوتاه آلمان است ما موسیقی پخش می كنیم از ژانویه سال 1929 در اروپا. تعداد فرستنده های رادیویی كه برنامه های خود را به روی امواج كوتاه پخش می كردند. افزایش چشمگیری داشت. این تكاملی بود كه توسط كار فرستنده های آماتور Guglielmo Marconi به وجود آمد. مارگونی، فرستنده رادیویی واتیكان را تاسیس كرده فرستنده و آنتن های آن را ساخته بود تا به وسیله امواج الكترومغناطیسی اخبار و اطلاعات را انتقال دهد. در آغاز دهه 20 مهندسان و تكنیك آن ها تا حدی رسیده بودند كه فرستنده های رادیویی بتوانند یك برنامه رادیویی منظم را پخش كنند.
اگر چه در ابتدا كسی به پخش برنامه ها روی امواج كوتاه زیر 200 متر فكر هم نمی‌كرد برنامه ها اغلب بر روی امواج توسط و یا بلند پخش می شدند تا این كه ماركونی به این فكر افتاد كه تمامی امپراتوری بریتانیا را توسط امواج رادیو پوشش دهد و شروع به آزمایش بر روی امواج كوتاه كرد. به این ترتیب مشخص شد كه در فواصل زیاد، فرستنده های آزمایشی كه برنامه های خود را روی امواج كوتاه پخش می كردند. كیفیت دریافت بهتری را در مقایسه با موج بلند و متوسط ارائه می كنند. در نتیجه نخستین برنامه ها بر روی امواج كوتاه در سال 1928 آغاز شد.
دریافت امواج كوتاه توسط قشری سنگین در جو زمین، یا در حقیقت یونوسفر. امكان پذیر می شود. كه در آن امواج الكترومغناطیسی همانند اشعه نور بر روی آینه منعكس می شوند. هرچه امواج كوتاه تر و فركانس آن ها بیش تر باشد. قادر خواهند بود مسافت های طولانی تری را طی كنند به این وسیله فرستنده های رادیویی مثل دریچه وله صدای آلمان می توانند برنامه های خود را در سراسر جهان پخش كنند. از سال 1929 اداره پست حكومت رایش آلمان بر روی امواج كوتاه ردیف 52 متر برنامه های آموزشی آن زمان خود را پخش می كرد. اما یك فرستنده برون مرزی در آلمان وجود نداشت. تازه در آوریل سال 1933 بود كه این برنامه ها مشخصا برای شمال آمریكا به زبان های انگلیسی و آلمانی پخش شدند. توجه توجه! اینجا فرستنده رادیویی آلمان است. از این رادیوی جهانی یك فرستنده رادیویی برون مرزی به وجود آمد با وظیفه روشن پخش تبلیغات در مدح حكومت آن زمان آلمان. در سال های پس از آن كارشناسان تكنیك توسط سیستم های ارتباطی جدید. لوله ها و آنتن های فرستنده كیفیت فرستنده های رادیویی را بهبود بخشیدند. هم زمان با این فرستنده موج كوتاه آلمان برنامه های خود را به زبان های جدید پخش كرد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: