مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ترجمه مقاله استراتژی شرکت، فرهنگ سازمانی و اطلاعات مربوط به مشتری

ترجمه مقاله استراتژی شرکت، فرهنگ سازمانی و اطلاعات مربوط به مشتری

دسته بندی مقالات ترجمه شده
فرمت فایل docx
حجم فایل 211 کیلو بایت
تعداد صفحات 9
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

استراتژی شرکت، فرهنگ سازمانی و اطلاعات مربوط به مشتری

دومین كنفرانس بین المللی

مایروپی گری، نیكلاس كنستانتوپولوس، میشل بكیاریس

چكیده:

تعریف اصلی CRM آن را به عنوان یک فرایند استراتژیک ترکیبی از شیوه های مدیریت، دانش، منابع و نرم افزار اطلاعات مربوط به مشتری مناسب یک شرکت، خدمت بهتر به نیازهای مشتریان و افزایش وفاداری آنها توصیف می كند. این دیدگاه تا حد زیادی به حمایت از فناوری اطلاعات و توسعه نرم افزار بستگی دارد. آیا عادت به این نرم افزار برای استراتژی شرکت های بزرگ و به هم پیوستن فرهنگ سازمانی توسعه یافته طراحی شده است؟ این مقاله به بررسی ارتباط بین وجود نرم افزار اطلاعات مربوط به مشتری در شرکت بین المللی با استراتژی های بتن شرکت توسعه و اجرا توسط شرکت پرداخته است. نتایج تجربی نشان داد زمانی که یک شرکت از اطلاعات نرم افزار CRM استفاده میكند ، استراتژی های بازاریابی سپس چندگانه را به مشتریان روش ها و بازارها، استراتژی های بازار پیچیده و استراتژی شرکت های بزرگ با دخالت بین المللی بالا در حال توسعه، در حقیقت منعکس کننده ایجاد یک ساختار استراتژیک، برون گرا و فرهنگ مشتری شرکت های بزرگ متمرکز شده است.

كلمات كلیدی: اطلاعات مشتری،استراتژی شركت، فرهنگ سازمانی، CRM

1. مقدمه:

بسیاری از پیشرفت های در این استراتژیک از سیستم های کسب و کار و اطلاعات در ادبیات مربوطه مورد بحث قرار گرفته است. علاوه بر این، روش ها و تکنیک های محاسباتی به طور گسترده در مطالعات مشابه تحقیق توسعه یافته است. با این حال، عدم وجود شواهد مشاهده شده مربوط به ادغام مفاهیم فرهنگ سازمانی، استراتژی شرکت و سیستم های اطلاعات مشتری، در چارچوب گسترده تر از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و بین المللی شرکت های بزرگ وجود دارد. CRM نظر گرفته می شود بسیار مرتبط به رضایت از خواسته های مشتریان، آن را به عنوان انتظارات مشتریان شرکت به حساب می آورند. در این راستا، آن را فراهم می کند بینش ارزشمندی كه محصولات این شرکت می تواند به طور موثر ترویج و اصلاح شود. CRMمدیریت خوشه های مشتریان، ارائه راه حل های سفارشی که به خواسته های شخصی خود ساخته شده است ادغام كرده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: