مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ترجمه مقاله تحلیل فاکتورهای بهبود دهنده اعتبار نقشه راه فناوری : یک ارزیابی از نظریه ارتباطات فرایندهای نقشه راه

ترجمه مقاله تحلیل فاکتورهای بهبود دهنده اعتبار نقشه راه فناوری : یک ارزیابی از نظریه ارتباطات فرایندهای نقشه راه

ترجمه مقاله تحلیل فاکتورهای بهبود دهنده اعتبار نقشه راه فناوری یک ارزیابی از نظریه ارتباطات فرایندهای نقشه راه در ۲۴ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در ۱۸ صفحه پی دی اف

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۲۴
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات

توضیحات کامل

ترجمه مقاله تحلیل فاکتورهای بهبود دهنده اعتبار نقشه راه فناوری : یک ارزیابی از نظریه ارتباطات فرایندهای نقشه راه در ۲۴ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در ۱۸ صفحه پی دی اف


 

 


عنوان فارسی :

یک تحلیل از فاکتورهای بهبود دهنده ی اعتبار نقشه راه فناوری : یک ارزیابی از نظریه ارتباطات فرایندهای نقشه راه


عنوان انگلیسی :

An analysis of factors improving technology roadmap credibility: A communications theory assessment of roadmapping processes



  • تعداد صفحات فارسی : ۲۴ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
  • تعداد صفحات انگلیسی : ۱۸ صفحه
  • نکته این فایل : تمامی ترجمه به جز ترجمه جدول ها انجام شده است .
  • دانلود رایگان فایل انگلیسی : لینک دانلود : http://ofmas.ir/downloadarticle/2030.pdf
  • دانلود فایل ترجمه فارسی : بلافاصله پس از پرداخت ۱۹۰۰۰ تومان می توانید دانلود کنید . قابل پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب .



مطالعه بخشی از ترجمه جهت آگاهی از سطح ترجمه :


بخشی از ترجمه :


چکیده

در سال های اخیر، بسیاری از موسسات بازرگانی صنعتی، توانسته اند از نقشه راه (جزئیات مراحلی که برای اجرای یک برنامه عملکرد بکار میرود)به عنوان یک متدولوژی فرایند موثر برای طرح ریزی فناوری آینده و هماهنگ سازی برنامه ریزی فناوری و استراتژی استفاده نمایند.موسسات بازرگانی احتمالا شماری از مزایای توسعه فرایندهای ایجاد نقشه ی راه فناوری (TRM) را به رسمیت می شناسند.نقشه های راه ،شناسایی اطلاعاتی را ارائه میکنند که فناوری های جدید خواهند توانست نیازهای تولید آینده ی موسسات بازرگانی را تامین نمایند، به شرکت اجازه ی سرمایه گذاری های تحقیق و توسعه را از طریق انتخاب مناسب از بین طیفی از فناوری های متناوب را میدهند.به علاوه ،فرایند نقشه راه ،یک ابزار ارتباطی مهم محسوب میشود که به ایجاد اتفاق نظر بین توسعه دهندگان نقشه راه ، هم چنین بین شرکت کنندگانی کمک میکند که در طول فرایند توسعه وارد میشوند، و ممکن است شناخت خود را از اهداف شرکتی مشترک از طریق نقشه راه مورد گفتگو قرار دهند.با این وجود، گزارش های مفهومی معدود یا مطالعات موردی مشترک این بحث را ایجاد نموده است که فرایندهای نقشه راه ممکن است به طور موثری به صورت ابزارهای ارتباطی بکار روند.این مقاله، در جستجوی گسترش یک بنیاد نظری برای شناسایی فاکتورهایی است که باید در تنظیم یک نقشه راه و برای تحلیل اثر این فاکتورها بر اعتبار نقشه راه فناوری همانطور که توسط کاربرانش تصور میشود، مد نظر قرار گیرد.بر اساس نتایج براورد ۱۲۰ واحد تحقیق و توسعه ی مختلف، این مطالعه ی تجربی دریافته است که موسسات بازرگانی نیاز دارند بیشتر بررسی کنند که چطور میتوانند تعاملات مکرر بین تیم توسعه TRM و شرکت کنندگان TRM را میسر نمایند.یک سطح بالای تعامل ،اعتبار یک TRM را بهبود می بخشد، با کانالهای ارتباطی که توسط سازمان انتخاب میشود، هم چنین به طور موثری بر روی اعتبار TRM اثر میگذارد.



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: