مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ترجمه مقاله اندازه بهینه و محل دستگاه SVCT برای بهبود پروفیل ولتاژ در شبکه توزیع با فتوولتاییک پراکنده و نیروگاه بادی

ترجمه مقاله اندازه بهینه و محل دستگاه SVCT برای بهبود پروفیل ولتاژ در شبکه توزیع با فتوولتاییک پراکنده و نیروگاه بادی

دسته بندی مقالات ترجمه شده isi
فرمت فایل docx
حجم فایل 1.779 مگا بایت
تعداد صفحات 22
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

اندازه بهینه و محل دستگاه SVCT برای بهبود پروفیل ولتاژ در شبکه توزیع با فتوولتاییک پراکنده و نیروگاه بادی – 2014

Optimal sizing and location of SVC devices for improvement of voltage profile in distribution network with dispersed photovoltaic and wind power plants – 2014

چکیده :

تولید برق متناوب از توربین های بادی و فتوولتاییک باعث ایجاد اختلالات ولتاژ در شبکه های توزیع قدرت می شود. که ممکن است برای مصرف کنندگان قابل قبول نباشد برای کنترل این اختلالات ولتاژ لازم است که از کنترل سریع و پویایی در شبکه توزیع انجام شود. وجود دستگاه های الکترونیکی قدرتی مانند SVC ما را قادر می سازد که این کنترل را انجام داد. و همچنین به عنوان یک واحد مشخص کنترل ولتاژ را در شبکه توزیع بعهده داشته باشد. در این مقاله با استفاده از الگوریتم ژنتیک به منظور بهبود تجزیه و تحلیل اندازه بهینه و محل دستگاه SVC)) برای یک شبکه توزیع در نیروگاههای فتوولتاییک و توربین های بادی پرداخته شده است. استفاده عملی از یک روش توسعه یافته برای یک شبکه واقعی مورد آزمایش قرار گرفته است.

کلید واژه ها: توربین بادی، نیروگاههای فتوولتاییک، شبکه توزیع، اختلال و ولتاژ، SVC، الگوریتم ژنتیک

1-مقدمه

از لحاظ تاریخی توسعه شبکه های توزیع بدنبال مفهوم سنتی آن در تولید برق متمرکز بوده و شبکه توزیع با یک شعاع توپولوژیکی منفعل بوده است. جریان های برق در شبکه توزیع سنتی یک طرفه بود و توسط مشخصات بار تعیین می شده است. افت ولتاژ توسط تنظیم ترانسفورماتور بوده و خازن هایی در جهت بهبود آن استفاده می شده است. با این حال سیستم قدرت در حال تغییراست. تعدادی از واحدهای پراکنده (DG) مانند توربین های بادی و نیروگاههای فتوولتاییک معمولا به یک شبکه توزیع متصل بوده اند. شبکه توزیع مدرن به صورت دو طرفه فعال بوده و جریان های با مشخصات بار مه و تولید برق بر اساس (DG) تعریف شده است. با اتصال واحدهای (DG) به شبکه توزیع تلفات توان و ولتاژ در حال تغییر می باشد. پیامدهای عمده در پروفیل ولتاژ وجود داشتند که در نتیجه در (WT) یا همان توربین های بادی و(PV)یا همان نیروگاههای فتو ولتاییک دیده شده است. تولید برق از(WT) به سرعت باد بستگی داشته در حالی که تولید برق از(PV) به میزان تابش آفتاب مرتبط بوده است. تغییرات سرعت باد و میزان تابش در طول زمان باعث تولید برق متناوب از منابع (WT) و(PV) بوده است. و به عنوان یک نتیجه می توان گفت: که اختلالات ولتاژ ایجاد شده در تمام شبکه توزیع برق وجود دارد. برای حفظ مشخصات ولتاژ در محدوده قابل قبولی لازم است که کنترل توان در شبکه توزیع انجام شود. در حالی که تولید برق از منابع (DG) کم می باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: