مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ترجمه مقاله دستورالعمل های حسابرسی برای قراردادها

ترجمه مقاله دستورالعمل های حسابرسی برای قراردادها

ترجمه مقاله دستورالعمل های حسابرسی برای قراردادها در ۴ صفحه و ترجمه ۵ صفحه ای با فرمت word

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۹
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی حسابداری

توضیحات کامل

ترجمه مقاله دستورالعمل های حسابرسی برای قراردادها در ۴ صفحه و ترجمه ۵ صفحه ای با فرمت word

 

General

The following guidelines should be considered when developing specific audit procedures for consultant overhead rate audits.

 

Labor Costs

In the majority of consultant contracts labor is the largest single component of cost.

This component is made up of direct labor charges to the contract and indirect

labor charges allocated to the contract through a factor or rate.

Once this assessment has been made the auditor can determine the size and depth of the audit sample for labor testing.

۱٫ The labor sample should be tracked from employee time records to:

·        The payroll records to assure hours recorded are paid.

·        The cost system to assure hours are posted properly to jobs.

·        The general ledger to assure that the total posted is recorded in the financial accounting system.

۲٫ The overall labor in general ledger accounts should be reconciled to:

·        The job cost system

·        The payroll reports submitted to the Internal Revenue Service (i.e. 941’s).

کلیات

رهنمودهای زیر باید هنگام ایجاد دستورالعملها برای حسابرسی نرخ سربار قرارداد مورد توجه قرار گیرند:

هزینه نیروی کار:

در عمده قراردادهای مشاوره ای  ،نیروی کار  مهمترین بخش از هزینه ها است.این بخش شامل نیروی کار مستقیم که با قرارداد تغییر میکند و نیروی کار غیر مستقیم که از طریق یک نرخ یا ضریب به قرارداد تخصیص داده میشود،میباشد.زمانی که این تخصیص انجام شد ،حسابرس میتواند اندازه و شدت نمونه حسابرسی را برای آزمایش هزینه نیروی کار تعیین کند.

۱٫     نمونه هزینه نیروی کار باید با توجه به زمانهای ثبت شده کارمندان و برای بررسی موارد زیر باشد:

·        کنترل ثبتهای فیش حقوقی برای اطمینان از ساعت کارهای پرداخت شده.

·        کنترل سیستم هزینه برای اطمینان از اینکه ساعت کارها به طور صحیح به کارها اختصاص داده شده است.

·        کنترل دفتر معین عمومی برای اطمینان از اینکه تمامی موارد انتقالی بر اساس سیستم حسابداری  ثبت شده است.

۲٫ تمام هزینه نیروی کار در دفتر معین عمومی باید با موارد زیر تطبیق داده شود:

·        سیستم هزینه کار

·        گزارشات مربوط به فیشهای حقوقی که به بخش درامدهای داخلی ارسال شده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: