مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ترجمه مقاله مدلسازی کشش قیمتی تقاضا ی مصرف‌کننده به همراه تاثیرات اقتصادی بازارهای برق با استفاده از مدل مبتنی بر ایجنت

دسته بندی :برق مدیریت 14

ترجمه مقاله مدلسازی کشش قیمتی تقاضا ی مصرف‌کننده به همراه تاثیرات اقتصادی بازارهای برق با استفاده از مدل مبتنی بر ایجنت

دسته بندی برق
فرمت فایل docx
حجم فایل 1.215 مگا بایت
تعداد صفحات 9
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدلسازی کشش قیمتی تقاضای مصرف‌کننده به همراه تاثیرات اقتصادی بازارهای برق با استفاده از مدل مبتنی بر ایجنت + نسخه انگلیسی

Consumers’ Price Elasticity of Demand Modeling With Economic Effects on Electricity Markets Using an Agent-Based Model

چکیده- زیرساخت اندازه‌گیری خودکار (AMI) فناوری‌ای است که به مصرف‌کننده‌ها اجازه می‌دهد تا در محیط‌ شبکه‌های هوشمند، از خود کشش قیمتی تقاضا بروز دهند. وقتی مصرف‌کننده‌ها به علائم قیمت پاسخ می‌دهند، توان بازار شرکت‌های تولید و انتقال را می‌توان کاهش داد. همچنین چنین پاسخ‌هایی از جانب مصرف‌کننده‌ها منجر به کاهش رشد یکباره قیمت، کاهش بودجه انرژی و کاهش انتشارات گازهای گلخانه‌ای و دیگر آلاینده‌ها می‌شود. در این مقاله، برای استخراج تاثیر کشش قیمت تقاضای مصرف‌کننده روی عملکرد بازار برق، ما از سیستم تطبیقی پیچیده بازار برق (EMCAS) ، مدلی مبتنی بر ایجنت، استفاده می‌کنیم که که بازارهای برق تجدید‌ساختار‌شده را شبیه‌سازی می‌کند. یک شبکه تست 11 گره با هشت شرکت تولیدی و چن مصرف‌کننده به مدت یک ماه شبیه‌سازی می‌شود. نتایج برای مورد مطالعه‌ای بر اساس سیستم قدرت کره‌ای فراهم و بحث شده است.

عبارات کلیدی- مدلسازی مبتنی بر ایجنت، زیرساخت اندازه‌گیری خودکار، کشش قیمتی تقاضا، شبکه هوشمند.

    مقدمه

      در بازارهای برق نامنظم، توان بازار و/ یا نامتعادلی‌های عرضه و تقاضای مربوط به هزینه نهائی آخرین واحد توزیع‌شده منجر به نوسانات شدید در قیمت‌های عمده برق شده است. در بیشتر بازارهای برق موجود، تنها شرکت‌های تولیدی (GenCos) می‌توانند به سیگنال‌های قیمت و از طریق پیشنهادات سمت عرضه به سیستم و/ یا اپراتور برق (ISO) مستقل پاسخ دهند. اکثر مصرف‌کننده‌ها در بازارهای نامنظم با فراهم‌کنندگان بار و یا نهادهای ذخیره بار قرارداد دارند، که این فراهم‌کننده‌ها و نهادها به نوبه خود مزایده‌های تقاضا را برای اپراتورهای بازار فراهم می‌کنند. اگر این قرارداد یک قرارداد تحمیلی باشد (یعنی فراهم‌کننده بار، قیمت بازار را با مقداری سود ثابت مطالبه کند)، دیگر انگیزه و مشوقی برای فراهم‌کننده بار وجود ندارد که بخواهد برای مصرف‌کننده‌ها سازوکاری فراهم کند که قیمت‌ها پاسخ دهند. از طرف دیگر، اگر قرارداد به صورت قیمت ثابت باشد، مصرف‌کننده‌ها قیمت‌های بازار را ندیده و به سیگنال‌های قیمت پاسخی نخواهند داد.

      پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

      مدیریت

      طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

      مطالب زیر را حتما بخوانید:

      قوانین ارسال دیدگاه در سایت

      • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
      • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
      • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
      • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
      • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      لینک کوتاه: