مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ترجمه مقاله نوسانات نرخ ارز و رشد صادرات برهنه : با رویكرد تست روش ARDL

ترجمه مقاله نوسانات نرخ ارز و رشد صادرات برهنه : با رویكرد تست روش ARDL

دسته بندی مقالات ترجمه شده isi
فرمت فایل docx
حجم فایل 448 کیلو بایت
تعداد صفحات 15
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

نوسانات نرخ ارز و رشد صادرات برهنه : با رویكرد تست روش ARDL

چكیده :

در این مقاله تجربی به بررسی تاثیر نوسانات نرخ ارز بر صادرات واقعی در هند با استفاده از روش تست ARDL كه توسط پسران و همكارانش ارائه شده است پرداخته ایم. با استفاده از داده های سری زمانی سالانه، تجزیه و تحلیل تجربی برای دوره 1970-2011 انجام شده است. نتایج مطالعه تایید می كند كه صادرات واقعی با نوسانات نرخ ارز واقعی، تولید ناخالص داخلی و فعالیتهای اقتصادی خارجی رابطه دارد. یافته های ما نشان می دهد. كه نوسانات نرخ ارز تاثیر منفی قابل توجهی در صادرات در كوتاه مدت یا بلند مدت دارد و یادآوری می كند كه نوسانات نرخ ارز بالا تمایل به كاهش صادرات را در هند دارد. علاوه بر این، نرخ واقعی ارز منفی در كوتاه مدت و مثبت در بلند مدت در صادرات واقعی تاثیر دارد. نتایج تجربی نشان می دهد كه تولید ناخالص داخل تاثیر مثبت و قابل توجهی در صادرات واقعی هند در بلند مدت دارد. اما تاثیر آن در كوتاه مدت ناچیز است. علاوه بر این فعالیتهای اقتصادی خارجی تاثیر مثبت و منفی قابل توجهی بر صادرات در كوتاه مدت وبلند مدت دارد.

كلمات كلیدی : نوسانات نرخ ارز- صادرات واقعی – كشورهندوستان ARDL-UECM هم انباستگی CUSUMQ

1- مقدمه :

نوسانات نرخ ارز یك عنصر مهم است كه باید برای كشورهای در حال توسعه در نظر گرفته شود. این به طور گسترده ای به تجارت هند بستگی دارد. به طور سنتی نوسانات نرخ ارز ممكن است جریان تجارت بین المللی را با مفهوم نرخ ارز در مقابل یك عدم اطمینان قرار داده و هزینه ای را برای نوسانات معامله گران باریك گریزی مواجه باشد.

نرخ اغلب به عنوان یك خطر بوده و افزایش نوسانات ریسك گریزی بالایی را برای معامله گران و تاجران به دنبال دارد ( ایتر 1993) دلیل این است كه نرخ ارز در توافق در قرار داد تجاری ثابت می شود اما ممكن است این پرداخت برآینده اتفاق بیفتد اگر تغییر در نرخ ارز غیر قابل پیش بینی باشد این عدم اطمینانی را بوجود می آورد در نتیجه مزایای تجارب بین المللی را كاهش می دهد كوت در سال 1994 تاكید كرد كه این فرض خطر گریزی لزوما نوسانات نرخ ارز را كاهش می دهد استدلال او بر این ادعا استوار بود افزایش نرخ نوسانات ارز خطر ناك بوده و دو اثر بر روی در امد و معاملات دارد كه در جهت مخالف همدیگر هستند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: