مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ترجمه مقاله هیتروسیکل های کوچک در واکنشها ی چند بخشی

ترجمه مقاله هیتروسیکل های کوچک در واکنشها ی چند بخشی

دسته بندی مقالات ترجمه شده isi
فرمت فایل docx
حجم فایل 7.76 مگا بایت
تعداد صفحات 73
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

هیتروسیکل های کوچک در واکنشها ی چند بخشی

Small Heterocycles in Multicomponent Reactions

رشــــــتـــــــه : شیمی

فهرست مطالب

1- مقدمه

2- واکنش ها چند جزئی با هیدرواکسیل ها مواد معدنی وآلی

2-2واکنش های پزرینی

2-2 واکنش های (UGI)

2-3 واکنش های UGI قابل رهگیری

2-4 حلقه های اپوکسید

2-5 حلقه های اگزاتان

2-6 شیمی واکنش ها

2-7 فلزات کاتالیزگر کربناته

3- 8 واکنش های درگیر با بنزین واسطه

2-9سیکل و ادیشنهای آلکین – آزیت

2-8-سیکل ادیشنهای دیگر

2–11کندانسورها

2-12-الغای ساختار با حلقه های کوچک

3-واکنش های چند جزئی جهت تولید هیدروسایکها

3-1واکنش ایزوسیانیتها با ترکیبات oxo

3-2 واکنش های UGI

3-3 کا ندنسیسها

3-4 واکنش افزایش و حذف

3-5واکنش ترکیبات دیازو

3-6واکنش درگیر با بنزین واسطه

3-7کوپلینگ آکلین –آزیت

3-8سایکلو ادیشنهای دیگر

4-نتیجه گیری

اطلاعات نویسندگان

یادداشت

زندگی نامه

تشکر و قدردانی

اختصارات

پسوندها

1- مقدمه

هیدروسایکلهای کوچک حلقوی همواره در هر دوی مواد آلی و معدنی که به شرط سنتز استادانه باشد به وجود می آید و دارای ساختار کاربردهای با ارزش هست. بررسی ما خلاصه پیشرفتهای انجام شده در واکنش های چند جزئی ( MCRS) بود که با تولید هیدروسایکلهای کوچک و یا استفاده از موادی برای تولید آنها است در راستای اهداف این مقاله ما هیدروسایکل ها متشکل از 3- و4 اتم را به عنوان هیدروسایکل های کوچک در نظر گرفته ایم با این تعریف MCRS به طور همزمان درگیر3 یا بیشتر از اجزا بوده و در نتیجه محصولاتی را به دست می دهد. که ترکیبی از عناصر متفاوت را در چهارچوب جای داده است. این طبیعت یک پارچه ی MCRS جذاب است که افزایش سریع در تنوع ملکولی را بوجود می آورد. با استفاده از روش ترکیبی مجموعه ای از اجزاء مانند آمین ها، کربوکسیلیک، اسیدها، الکل ها و غیره را می توان به طور سیستماتیک در واکنش ها توزیع کرد. که منجر به تولید مشترک ساختار MCR می شود. با توجه به نقش محوری حلقه ها در فرآیند سنتز احساس می شود که نیاز به ارزیابی MCRS ها است عملکرد خوب هیدراکسیلها ی کوچک به رسمیت شناخته شده است که آنها تمایل به انجام واکنش های حلقه باز با پیوند کربن – هیدرو اتمها داشته و تکمیل یک پیوند جدید با نوکلئوفیل ورودی را در پی دارد. این فرایند می تواند سپس در آن منجر به تشکیل پیوند شده که به موجب آن هیدرواکسیل های کوچک بطور موثری ارتباط در واکنش دهنده و دیگر را بوجود می آورد. در غیر این صورت باعث واکنش عناصر با یکدیگر خواهد شد.

این فرایند منجر به شکل گیری حلقه های کوچک می شود که همان MCRS است. توسط ایجاد یک مرکز الکتروفیلی در یک اتم انتخاب شده هیدرواتم مناسب در حلقه قرار گرفته و با کربن مجبور به واکنش می شود. در یکی از بخش ها با عنوان واکنش های چند جزئی هیدروسایکل با مواد معدنی و آلی خواننده در مورد نمونه های از MCRS که در آن یک واکنش دهنده ویژگیهای هیدروسایکل را نشان می دهد بررسی می کند. در بسیاری از این مواد یک هیدرواکسیل به عنوان الکتروفیل درگیر بوده و تحت حلقه باز و یا انبساط حلقه خواهد بود در موارد دیگر هیدروکسیل باعث تحول و به عنوان نکولئوفیل برای یک گروه ازMCRS ها انتخاب می شود بسیاری از راههای دیگر وجود دارد که در آن حلقه های کوچک به صورت مستقل سنتز شده MCRS های لازم بوجود می آورد. از یک طرف هیدروسایکل ها حلقه های کوچکی بوجود می آورند که نیروی های محرک ترمودینامیکی جدیدی برای MCRS را تامین کرده و از طریق میزان فشار آزاد حلقه باز فرایند ها را گسترش می دهد. بسیاری از اینMCRS ها از طریق تعداد مراحل پیوند تشکیل دهند مدیریت می شوند.

از سوی دیگر به همان اندازه که MCRS جالب به نظر می رسد. دخالت حلقه ها در مراحل تشکیل پیوند مولکولی و در عین حال کلیه بر آنها به عنوان عناصر کمکی است.

با توجه به ماهیت نسبتاً خشن برخی از اکسیدان های استفاده شده آزیریدینها و اپولسیدها مانند آلفین اکسید مزایای قابل توجه در این واکنش وجود دارد. که در این مواد دیده می شود و اصلاح آنها با انتخاب میزان برقراری پیوند آنها است. در بخش دیگر تولید و اکنش چند جزئی هیدروکسیل در MCRS تمرکز دارد. در حالی که در بسیاری از این نمونه ها یک حلقه کوچک شامل ایزولیبل وجود دارد. که در دیگر حلقه ها مصرف شده و منجر به تولید محصولات پایین دستی می شود. باید توجه داشته باشیم که ما واکنش های هیدروکسیل را کند کرده و انتخابMCR را تحت تاثیر قرار نمی دهد. موضوع مهم این است که با توجه به واکنش در طول بررسی مشاهده می شود که واکنش مشروط به موقعیت دقیق تحولات و فعل انفعالات مورد نظر دارد. این نشان می دهد که استراتژی مورد نظر می تواند در اشکال مختلفی و برای اهداف مشخص به کار گرفته شود. در برخی موارد محیط واکنش باید طوری طراحی شود که به نفع یک مسیر واکنش باشد. در نظر بگیرید به عنوان مثال کمپلکس اپوکسید به یک اسید مشخص برای جلوگیری از باز شدن زود حلقه لازم است (بخش 2-4) انتخاب یک غیر حلال برای کاهش چگالی الکترونی در مرکز کاتالیزور اجازه می دهد تا رهگیری مفیدی انجام گردد. (بخش 7-2) در نمونه های دیگر استفاده از کاتالیز اسید برونستد قادرمی سازد. تا سنتز آزیریدین انجام شود

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: