مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود به عنوان یک کارآفرین هنر فروش را یاد بگیرید 11 ص.DOC

دسته بندی :کارآفرینی مدیریت 62

دانلود به عنوان یک کارآفرین هنر فروش را یاد بگیرید 11 صDOC تحقیق به عنوان یک کارآفرین هنر فروش را یاد بگیرید 11 صDOC مقاله به عنوان یک کارآفرین هنر فروش را یاد بگیرید 11 صDOC به عنوان یک کارآفرین هنر فروش را یاد بگیرید 11 صDOC

دسته بندی کارآفرینی
فرمت فایل zip
حجم فایل 10 کیلو بایت
تعداد صفحات 13
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 13 صفحه

به عنوان یک کارآفرین ،هنر فروش را یاد بگیرید جوامع امروز، به‌ویژه اقتصادهای در حال رشد، نیاز شدیدی به كارآفرینان توانمند احساس می‌كنند.
در بسیاری از كشورها كارآفرینان موفق به‌عنوان قهرمانان ملی شناخته می‌شوند.
همه‌ی كارآفرینان موفق، چه بدانند و چه ندانند، از اصولی پیروی می‌كنند كه در كتاب “كارآفرینی: 21 قانون طلایی برای مدیران شركت‌‌های جهانی” به خوبی تشریح شده‌اند.
این كتاب را نویسندگان همین مقاله نوشته‌اند.
تا جایی كه به فروش ایده‌ها، فرآورده‌ها و خدمات مربوط می‌شود، كارآفرینان در هر سطحی كه باشند باید بر تكنیك‌های فروش در عالی‌ترین سطوح آن مسلط باشند.
این مقاله شما را با زوایای پنهان هروش آشنا می‌كند.
مادرم داستان اولین تجربه فروش مرا بارها برایم بازگو كرده است؛ زمانی‌كه دو و نیم ساله بودم و جلوی منزلمان در كالیفرنیا، مثل مردهای بزرگ، یك دكه كوچك لیمونادفروشی سر پا كردم.
اكنون كه سال‌ها از آن ماجرا می‌گذرد نمی‌توانم ترازنامه مالی دقیقی از آن فعالیت ارائه دهم، ولی مادرم مطمئن است كه من كاملا” اتفاقی و بدون نقشه قبلی این كار را انجام دادم.
می‌خواهم بگویم فرد كارآفرین در هر سنی و در هر كسب‌وكاری كه باشد باید چگونگی فروختن را بداند.
به جرأت می‌توانم بگویم هیچ كارآفرین موفقی را ندیده‌ام كه از فروش ایده‌هایش ناتوان باشد.
روند رو به‌ رشد كنونی این است كه مدیران عامل شركت‌ها در واقع مدیران فروش نیز هستند.
به‌طور كلی هر كس كه تنها بتواند لیموناد، بستنی و پیتزا بفروشد یا اتاق‌های یك هتل را كرایه دهد، موفق نمی‌شود.
سر منشأ موفقیت، فروش ایده به شركاء ، همكاران، صاحبان سرمایه و عموم مردم است.
فروش یك توانایی است كه مردم را وا می‌دارد تا از دیدگاه شما به قضایا نگاه كنند.
نمی‌دانم اگر نمی‌توانستم مردم را متقاعد كنم كه مانند من بیاندیشند، امروز در چه موقعیتی بودم.
شعار همیشگی من این است: “بیا اول روش مرا امتحان كنیم؛ اگر عملی نبود روش تو را امتحان می‌كنیم”.
برای مردمی كه می‌خواهند ایده شما را بخرند و راه مورد نظر شما را امتحان كنند، باید منافعی وجود داشته باشد تا این كار را با رضایت‌خاطر انجام دهند.
فروش یك هنر است كه افراد را متقاعد می‌كند تا از یك موقعیت به نفع موقعیت دیگر صرفنظر كنند؛ این افراد ممكن است بانكداران، سهامداران و یا مشتریان یك رستوران باشند.
چطور می‌توانید به یك مشتری بقبولانید كه تبلیغات تجاری‌اش را به شركت شما بسپارد، در حالی‌كه شركت‌های مشهور دیگری وجود دارند كه اسم‌های معروفی را یدك می‌كشند؟
چطور یك رئیس بانك را متقاعد می‌كنید تا صدها میلیون تومان برای ساختن یك هتل در ساحل فلان رودخانه به شما وام بدهد؟
چطور یك جوان پرتلاش و زیرك را مجاب می‌كنید به جای اینكه به استخدام یك شركت بزرگ بین‌المللی در آید، كارمندی شركت كوچك شما را با حقوق كمتر بپذیرد و دنبال كارهای اجرایی شما بدود؟
و بالاخره، چطور فرد خسیسی را كه می‌خواهد برای شام پیتزا بخرد، وامی‌دارید تا آگاهانه 1000 تومان برای خرید مقداری سبزی و از این قبیل هزینه كند؟
افراد مهارت‌های فروش بسیار متفاوت دارند.
بعضی از مردم با این مهارت‌ها به‌دنیا می‌آیند، و دیگرا

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: