مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود تاریخچه مخابرات 33 ص

دانلود تاریخچه مخابرات 33 ص تحقیق تاریخچه مخابرات 33 ص مقاله تاریخچه مخابرات 33 ص تاریخچه مخابرات 33 ص

دسته بندی الکترونیک و مخابرات
فرمت فایل zip
حجم فایل 366 کیلو بایت
تعداد صفحات 34
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 34 صفحه

چكیده: دستگاه سوئیچ دیجیتال به عنوان قلب و مركز كلیه ارتباطات تلفنی محسوب می شود.
با توجه به اهمیتی كه ارتباطاتی نظیر تلفن، اینترنت، فاكس و .
.
.
در زندگی امروز به عهده دارند، سرویس و نگهداری و همچنین ارائه خدمات به مشتركین از طریق سالنهای دستگاه در مراكز تلفن اهمیت مضاعفی پیدا كرده است و وظیفه افرادی كه در این مراكز مسئولیت دارند از یك سو نگهداری و سرویس خود دستگاه و از طرف دیگر ارائه خدمات به مشتركین می باشد.
خدماتی نظیر قطع و وصل و دایر كردن سرویسهای ویژه و مزاحم یابی.
كارآموزی كه طی مدت كوتاهی در این مركز مشغول فعالیت است می تواند با اكثر این وظایف بطور خلاصه آشنا شود در گزارش حاضر سعی شده است كه اطلاعات كسب شده تقریباً بطور كامل در اختیار مطالعه كنندگان قرار گیرد.
فصل اول: تاریخچه مخابرات در دوم ژوئن سال 1875 میلادی مصادف با 11 خرداد 1254 شمسی تلفن اختراع شد.
در سال 1265 برای اولین بار در ایران یك رشته سیم بین تهران و شاهزاده عبدالعظیم به طول 7/8 كیلومتر توسط یك بلژیكی كشیده شد ولی در واقع مرحله دوم فن آوری مخابرات در تهران از سال 1268 شمسی با برقراری ارتباط تلفنی بین دو ایستگاه ماشین دودی تهران و شهر ری آغاز شد.
وزارت تلگراف در سال 1287 با وزارت پست ادغام و بنام وزارت پست و تلگراف نامگذاری شد.
در سال 1302 قراردادی برای احداث خطوط تلفنی زیرزمینی با شركت زیمنس و هالسكه منعقد شد و 3 سال بعد در آبان 1305 تلفن خودكار جدیدی برروی 2300 رشته كابل در مركز اكباتان آماده بهره برداری شد.
در سال 1308 امور تلفن نیز تحت نظر وزارت پست و تلگراف و تلفن قرار گرفت و به نام وزارت پست و تلگراف و تلفن نامگذاری شد.
مركز تلفن اكباتان در سال 1316 به 6000 شماره رسید و در سال 1337 به 13 هزار شماره توسعه یافت.
خطوط تلفن جدید (كاریر) نیز پس از شهریور 1320 مورد بهره برداری قرار گرفت و ارتباط تلفنی بین تهران و سایر شهرها گسترش یافت و مراكز تلفن تهران شروع به تأسیس شد.
در پایان سال 2001 تعداد مشتركین تلفن ثابت كشور به 293/384/10 شماره رسید كه نسبت به سال قبل آن 06/13 درصد رشد داشت و در مقایسه با سایر كشورهای جهان ایران رتبه 20 از لحاظ تعداد تلفن و رتبه 5 از لحاظ درصد رشد تلفن را داشت.
شركت سهامی مخابرات استان تهران در راستای سیاست تمركز زدایی در تاریخ 11/11/74 به مدت نامحدود تأسیس و آغاز به كار نمود.
اهداف و مأموریتهای كلان شركت: تأسیس و توسعه شبكه و تأسیسات مخابراتی عمومی و خصوصی (به استثنای بخش صدا و سیما) در حوزه عملیاتی استان تهران.
نگهداری و بهره برداری از شبكه و تأسیسات مخابراتی استان تهران در قالب تحقق اهداف و برنامه های وزارت پست و تلگراف و تلفن.
اجرای تكالیف شركت مخابرات ایران در مواردی كه تفویض اختیار می شود.
تعریف مخابرات: مقصود از مخابرات عبارت است از انتقال و ارسال علایم و نوشته ها و تصاویر و صداها و هرگونه اطلاعات دیگر بوسیله سیم یا بدون سیم و یا نور و یا هر رویه الكترومغناطیسی دیگر.
فصل دوم: ارزیابی بخشهای مرتبط یك مركز تلفن با مهندسی مخابرات كل اعمالی كه در یك مركز تلفن و بطور خصوصی تر در سالن دیجیتال مراكز انجام می گیرد اعم

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: