مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود تجارت الکترونیک در بهبود بانک ها 36 ص

دسته بندی :اقتصاد مدیریت 25

دانلود تجارت الكترونیك در بهبود بانك ها 36 ص تحقیق تجارت الكترونیك در بهبود بانك ها 36 ص مقاله تجارت الكترونیك در بهبود بانك ها 36 ص تجارت الكترونیك در بهبود بانك ها 36 ص

دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل zip
حجم فایل 81 کیلو بایت
تعداد صفحات 44
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 44 صفحه

تجارت الكترونیك در بهبود بانك ها نتایج ناشی از استقرار نظام تجارت الكترونیك با فرض باز بودن اقتصاد از لحاظ مبادلات تجاری و امكان جابجایی آزاد سرمایه در سطح بین‌المللی از طریق شبكه بانكی نتایجی عام بر اثر استقرار نظام تجارت الكترونیك قابل انتظار خواهد بود.
لازم به ذكر است كه فرضهای فوق به‌عنوان ملزومات ضمنی و نه‌چندان صریح تجارت الكترونیك مطرح می‌باشند كه اغلب در تحلیل‌ها از توجه به آنها غفلت می‌شود.
این نتایج از دیدگاه دولت و بخش خصوصی قابل بررسی است.
بدیهی است كه پاره‌ای از نتایج از دید هر دو طرف سودمند و پاره‌ای دیگر تنها از دید یك طرف مفید است.
این نتایج بطور عمده عبارتند از: · امكان بازاریابی وسیع‌تر بر اساس امكان مبادله اطلاعاتی سریع با بازارهای جهانی در سطحی كاراتر · كاهش هزینه‌های مبادلاتی بر اساس حذف بسیاری از واسطه‌های تجاری و صرفه‌جویی در زمان مبادلات · كاهش هزینه‌های ناشی از اشتباهات انسانی و ایجاد امكانات بهتر برای مدیریت بنگاه · امكان استفاده بهتر از مقیاس تولید بالا برای كاهش سرانه هزینه‌های سربار و هزینه‌های ثابت بر اساس تقاضای بالا برای كالا و خدمات تولیدی · افزایش سرمایه‌گذاری و اشتغال در بخش‌های تحت پوشش تجارت الكترونیك بویژه در بخش‌های خدماتی · افزایش فروش، درآمد و بهبود تراز تجاری كشور و در نهایت افزایش سطح رفاهی بویژه در بخش‌های تحت پوشش تجارت الكترونیك · امكان حضور و رقابت واحدهای تجاری كوچك در بازارهای جهانی بشرط تعریف دقیق و تخصصی از نوع فعالیت البته لازم به یادآوری است كه نتایج فوق تنها و تنها در صورت شفاف بودن عملكرد نهادهای اقتصادی بویژه در ارتباط با تجارت خارجی قابل حصول است.
بدین معنی كه اعمال قواعد متحدالشكل در تمامی كشورهای مبادله‌كننده، تضمین و ثبات بازارها را افزایش داده و این خود نرخ تعرفه‌ها را كاهش می‌دهد و البته این یكی از نتایج جنبی گسترش تجارت الكترونیك بوده و بیشتر ناشی از شفاف‌سازی اقتصاد است.
1 در كنار این شفاف‌سازی كه از ملزومات اساسی گسترش تجارت (و یكی از شروط اساسی برای پیوستن به سازمان تجارت جهانی) می‌باشد، باید به رفع انواع انحصارات (بویژه انحصارات دولتی) جهت رفع تبعیض و ایجاد محركه‌های رقابتی برای اقتصاد، اقدام كرد.
از دیگر سو افزایش و گسترش تجارت الكترونیك عوارضی نیز به‌همراه خواهد داشت كه از آن جمله می‌توان به دسترسی سهل‌الوصول رقبای خارجی به كلیه بازارهای داخلی از جمله بازار كالا و خدمات و بازار مالی و سهام اشاره داشت.
در حقیقت تحت مفروضات فوق، تجارت الكترونیك با یكپارچه نمودن فعالیت‌های تجاری و مالی در قالب شبكه بین‌المللی، رقابت موجود بین اقتصاد‌های ملی را در سطح جهانی افزایش بخشیده و به همان نسبت، فرصتها و تهدیدها را تشدید نموده است.
بر همین اساس می‌توان به این ویژگی منحصر به‌فرد تجارت الكترونیك به‌عنوان فرصتی طلایی برای تحقق موارد ذیل اشاره داشت: · عرضه نیروی كار متخصص در سطح جهانی، بدون آن‌كه به مهاجرت فیزیكی نیروی كار نیاز باشد كه این توسعه، در نهایت می‌تواند به تخفیف پدیده فرار مغزها2 در كشورهایی نظیر ایران كمك كند.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: