مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود تحقیق تخفیف

دسته بندی :حسابداری مدیریت 16

هدف از ارائه مقاله به كارگیری یك روش علمی كه تلفیقی از روش های برنامه ریزی استراتژیك در امر دسته بندی مشتریان و استفاده از مدل تخفیف كلی all unite discaunt و یك مدل مدیر ابداعی جهت فائق آمدن و مشكلات فوق می باشد

دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 24 کیلو بایت
تعداد صفحات 7
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مقدمه :

با توجه به رقابت شدید در بازارهای امروزی و تننوع روز افزون محصولات رقابت اغلب به یكی از اشكال زیر به وقوع می پیوند :

كیفیت یكسان و قیمت پایین تر

قیمت یكسان و كیفیت بالاتر

قیمت و كیفیت یكسان ، خدمات بیشتر

از دغدغه های مهم سازمان تولیدی در ایران كالاهای مصرفی تولید می كنند كه امروزه تقریباٌ تمامی آنها فروش گرا هستند (Salesoriented) موارد ذیل می باشد .

عدم توانایی حداقل پیش بینی فروش مطمئن

فروش نا منظم ماهیانه كه عملكرد سایر واحدها را نظیر تداركات ، برنامه ریزی تولید را تحت اشعاع قرار می دهد

عدم توسعه و نفوذ در بازار به اندازة كافی

ارتباط با مشتریان

بهینه سازی هزینه های بازاریابی و افزایش اثر بخشی آن

بهینه سازی ریسك فروش

فروش محصولات در ابتدای هرسال با توجه به افزایش قیمت ناشی از تورم

هدف از ارائه مقاله .

به كارگیری یك روش علمی كه تلفیقی از روش های برنامه ریزی استراتژیك در امر دسته بندی مشتریان و استفاده از مدل تخفیف كلی all unite discaunt و یك مدل مدیر ابداعی جهت فائق آمدن و مشكلات فوق می باشد .

روش كار :

الف) بیش بینی فروش سالیانه

ب) دسته بندی مستریان به چهاردسته

1) پلاتینیوی Pelatinum 2) طلایی golden

3) نقره ای Silver 4) آهنی borenz

تخصیص %60-70% از Tanget فروش به مستریان (پلاتینیوی)

%20-30% از Tanget فروش به مشتریان طلایی و ما بقی حدوداٌ 20% Talget فروش را به مشتریان نقره ای و آهنی كه از لحاظ میزان ریسك و سود مشتریان به شرح ذیل دسته بندی می شوند .

كه در نتیجه مشتریان بلاتینیوی دارای حداكثر سود و حداقل ریسك هستند و مشتریان آهنی دارای حداكثر ریسك و حداقل سود .

حال با توجه به مدل های تخفیف كلی .

در نظر گرفتن تخفیف قیمت در مدلهای موجودی : Discount Model

تا كنون فرض می شد قیمت واحد كالا مستقل از حجم سفارش بطور ثابت C می باشد و در حالیكه در برخی از مسائل واقعی سیستم به میزان سفارش ، قیمت واحد كالا تغییر می كند و با افزایش حجم سفارش این قیمت كاهش می یابد . لذا ما فایلیم با لحاظ كردن این موضوع در مدل نقطه بهینه را طوری تعیین كنیم تا حد امكان از تخفیف استفاده كنیم البته به شرایطی كه سایر هزینه ها خیلی زیاد نشود. .

اصولاٌ تخفیف به دو صورت مطرح می شود :

تخفیف كلی (All Unit Discount)

تخفیف افزایش (Incremental Discount)

در تخفیف كلی قیمت تخفیفی شامل تمام واحدهای Q می شود ولی در تخفیف افزایشی ، قیمت تخفیفی فقط شامل آن واحدهایی از سفارش می شود كه در فاصلة مربوطه قرار دارند .

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: