مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود تحقیق كاربرد های روبوت در سطوح مختلف آموزشی 25 ص

دسته بندی :آموزش محمد 37

دانلود كاربرد های روبوت در سطوح مختلف آموزشی 25 ص تحقیق كاربرد های روبوت در سطوح مختلف آموزشی 25 ص مقاله كاربرد های روبوت در سطوح مختلف آموزشی 25 ص كاربرد های روبوت در سطوح مختلف آموزشی 25 ص

دسته بندی آموزشی
فرمت فایل zip
حجم فایل 34 کیلو بایت
تعداد صفحات 39
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 39 صفحه

كاربرد های روبوت در سطوح مختلف آموزشی فعالیت های یادگیری دبستانی از روبوت ها می توان جهت آموزش و یادگیری فعالیت ها و عناوین زیر استفاده نمود: مفاهیم چپ و راست ، توالی و سلسله مراتب مشاهده كردن شمردن و یادگیری اعداد نواختن و آواز خواندن كارهای هنری / خلاقیت هجی كردن ارگانهای حسی و حواس آموزش بازیها و آزمایشات ساده فعالیت های یادگیری راهنمایی آموزش ریاضیات نوشتن خلاق شناخت صداها، اندازه گیری فاصله ها از طریق صوت استفاده از كتابخانه برنامه ریزی مشاهده كردن هنر مطالعه خود روبوت ها اقتصاد زبان فعالیت ها ی یادگیری دبیرستان برنامه ریزی روبوت ها برقراری ارتباط مطالعات اجتماعی ریاضیات علوم فیزیكی علوم زندگی زبان انگلیسی كامپیوتر مسائل تكنولوژیك خلاصه فصل: بسیار روشن است كه روزی روبوت ها همانند كامپیوترهای امروزی، سراسر مكانهای زندگی انسانها از منزل تا مدرسه تا محیط كار را فرا بگیرند.
آنها را ممكن است به عنوان یك تكنولوژی مهم مطالعه كنند یا به عنوان ابزار استفاده نمایند و یا ممكن است حتی در آینده بجای معلمان برای تدریس استفاده شوند.
شاید حتی به طرقی خلاقه مورد استفاده قرار گیرند كه من و شما حتی نمی توانیم آن را تصور كنیم.
بهر حال همانطور كه در شرح فصل ذكر شد، بسیار منطقی است كه هم اكنون آموزش جوانب علمی و تكنولوژیك روبوت ها را شروع نمائیم و فارغ التحصیلان و شاغلان آینده را برای كار با روبوت ها آماده سازیم.
كامپیوتر و آموزش به قرن 21 خوش آمدید.
قرن ارتباطات و كنار رفتن مرزها، درست است كه از نظر فیزیكی هر كدام در یك كشور زندگی می كنیم، اما از طریق شبكه های كامپیوتری با هم در تماس هستیم (هاوبن و هاوبن 1997).
قرن 21 با تغییر شكل دراماتیك جوامع به وسیله شبكه های كامپیوتری شروع شده است.
روش زندگی ، چگونگی انجام كار، تفریحات و سرگرمی، و ماهیت روابط انسانی به طور معناداری تغییر كرده است.
(جونز 1995 و تیله 1997).
جهان آموزش نیز از این تغییر دور نبوده است، و آنچه كه معلمان و دانش آموزان انجام می دهند ، زمان و مكان وقوع یادگیری، و ماهیت تجارب یادگیری به طور معناداری دچار تغییر شده است.
درس خواندن تغییر كرده است و همه افراد در سراسر عمرشان فراگیر شده اند و بطور مداوم در فعالیت های یادگیری مختلفی چه رسمی و چه غیر رسمی شركت می كنند (كیرسلی 2000).
این تغییرات اكثراً مدیون ساخت و گسترش كاربرد كامپیوتر می باشد.
تاریخچه كاربرد كامپیوتر در آموزش: تاریخچه بكارگیری كامپیوتر در آموزش به چهار دهه گذشته بر می گردد و غالباً به آن آموزش به كمك كامپیوتر (CAI) یا آموزش كامپیوتر محور (CBI) اطلاق می شود (گیبسون و فیرودر 1998).
هر چند كه CAI چند زمینه آموزشی را پوشش می داد، اما هدف كلی یكپارچه سازی برنامه ریزی درسی با كامپیوتر بود.
ایده اصلی این بوده است كه كامپیوتر می تواند آموزش فردی را ارائه نماید.
آنچه كه در واقع در این فرآیند معلمان و فراگیران را تحت تأثیر قرار داده است، توانایی برقراری تعامل الكترونیكی و جستجو در ذخائر اطلاعاتی می باشد (مادوكس ، جانسون ، وویلیس، 1997).
هر چند كامپیوتر را یك تكنولوژی برتر خوب تأسیس شده می دانند، اما تا زمانهای اخیر به طور گسترده از آن جهت تدریس و تعلیم استفا

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: