مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود خمش تیر 10 ص

دسته بندی :عمران مدیریت 27

دانلود خمش تیر 10 ص تحقیق خمش تیر 10 ص مقاله خمش تیر 10 ص خمش تیر 10 ص

دسته بندی عمران
فرمت فایل zip
حجم فایل 676 کیلو بایت
تعداد صفحات 12
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 12 صفحه

آزمایش: خمش تیر 1-هدف:بررسی تئوریهای خمش تیر 2-مقدمه: دستگاه خمش تیر (شكل 1) دارای قابلیتهای زیاد می باشد و آزمایشهایی كه در ارتباط با خمش تیرها باشد را می توان با آن انجام داد.
با استفاده از این دستگاه می توان مدول الاستیسیته و خیر تیرها یا تكیه گاههای ساده و گیردار تحت بار گذاریهای مختلف را بدست آورد، دستگاه تشكیل شده از دو عدد لودسل برای نمایش نیرو، تكیه گاه گیردار و ساعت اندازه گیر كه مقدار خیر تیرها را نمایش می دهد جنس نمونه های آزمایش فولادی، آلومینیومی و برنجی می باشد كه دانشجویان باید ابعاد آنها را اندازه گیری نمایند.
3-تئوری: در تئوری خمش تیر یك تیر می توان نشان داد كه لنگر خمش و سختی خمش (EI) یك تیر با مشتق دوم خیز نسبت به x صورت مرتبط هستند.
(1) معادله(1)، یك معادله دیفرانسیل خطی مرتبه دوم بوده و معادله دیفرانسیلی حاكم بر منحنی الاستیك اگر مقدار سختی خمش ثابت باشد، می توانیم رابطه (1) را به صورت زیر نوشت: (2) این معادله، ثابت انتگرال گیری است.
با نمایش دادن زاویه بین خط مماس Q بر منحنی الاستیك و خط افقی Q(x)(برحسب رادیان)، و با در نظر گرفتن اینكه این زاویه خیلی كوچك است، خواهیم داشت: بنابراین، معادله (2) را به شكل دیگر نیز نوشت: (2) با انتگرال گیری از دو طرف، معادله (2) بر حسب X، خواهیم داشت: (3) مقادیر ، ثابتهای انتگرال هستند كه با استفاده از شرایط مرزی یا از شرایط موجود در تكیه گاههای تیر تعیین می شوند، اگر مقادیر ، معلوم شوند می توانیم از معادله(3) مقدار خیز در هر نقطه از تیر از معادله (2) یا (3) مقدار شیب را بدست آورد.
4-بررسی تغییرات خیر تیرها با تكیه گاههای ساده 4-1-تئوری: با توجه به تئوریهایی كه قبلاً گفته شد می توان خیز تیرهای كه روی دو عدد لودسل(تكیه گاه ساده) قرار گرفته اند را بدست آورد.
لذا خیز تیری كه مطابق شكل (2) بار گذاری شده باربر است با: :خیز وسط تیر :نیروی اعمال شده L:فاصله بین دو تا تكیه :سختی خمش شكل (2) 4-2-روش انجام آزمایش: تیری به طول L از جنس برنج را مطابق شكل (2) بر روی دو عدد لودسل به فاصله های از طرفین تیر به طور افقی تنظیم نمایید.
ساعت اندازه گیری را در وسط تیر روی قلاب بار روی صفر تنظیم نمایید.
بار را مطابق جدول (1) روی قلاب بار قرار دهید و در مرحله خیز را از روی ساعت اندازه گیر بخوانید و نتایج را در جدول (1) یادداشت كنید.
جدول (1) تیر برنجی (E=105 Gpa) اختلاف تئوری و عملی محاسبه خیز تئوری ` خیز بار p(kg) 1/0- 82/0 4/2 2/2 72/0 5/0 03/0 64/1 2/5 5 61/1 1 02/0 47/1 1/8 7/7 49/2 5/1 12/0 29/3 11 5/10 41/3 2 25/0 11/4 24 4/13 36/4 5/2 29/0 98/4 9/16 2/16 27/5 3 5-بررسی تغییرات خیز تیرهای یكسر گیر دار یكسر آزاد 5-1-تئوری با توجه به معادله دیفرانسیل مرتبه دوم می توان مقادیر خیز و شیب در هر نقطه از تیر یك گیردار و یك آزاد را محاسبه كرد لذا برای تیری كه مطابق شكل (3) بارگذاری شود مقدار خیز و شیب انتهای تیر برابر است: 5-2-روش انجام آزمایش: تیری به طول L را مطابق شكل به صورت یكسر گیر دار و یكسر آزاد

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: