مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود رابطه من و مشتریانم 12 نحوه برخورد با مشتری

دانلود رابطة من و مشتریانم 12 نحوه برخورد با مشتری ص تحقیق رابطة من و مشتریانم 12 نحوه برخورد با مشتری ص مقاله رابطة من و مشتریانم 12 نحوه برخورد با مشتری ص رابطة من و مشتریانم 12 نحوه برخورد با مشتری ص

دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل zip
حجم فایل 12 کیلو بایت
تعداد صفحات 11
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 11 صفحه

رابطة من و مشتریانم چكیده این مقاله به نگرش و فنون برخورد با مشتری می‌پردازد و نكات سودمندی برای كسب و كارهای كوچك ارائه می‌كند.
منبع : روزنامه همشهری،‌ پنجشنبه 3 شهریور 1384، سال سیزدهم، شماره 3783 ، صفحه 10.
توضیح : این مقاله با عنوان «چگونه فروشنده موفقی شویم؟
» در منبع مذكور منتشر شده است.
كلیدواژه : مشتری؛ ارتباط با مشتری؛ جلب مشتری مقدمه كسب و كارهای كوچك معمولاً با مشكلات زیادی روبه رو می‌شوند.
برای مثال، شخصی كه كار دو، سه یا چهار نفر را به تنهایی انجام می‌دهد، مسلم است كه در كارش با مشكلات زیادی روبه رو می‌شود چرا كه همزمان باید مشتریان را ملاقات كند، محصولاتش را بفروشد و در سمینارهای مختلف شركت كند.
جرالد كین درباره انجام دادن تجارت یك نفره به شوخی می‌گوید: «آقا بالاسر خود بودن خوب است، چرا كه هم می‌توانید فقط نصف روز كار كنید و یا در روز دوازده ساعت سر كار باشید».
نكته‌ای كه باید تمام كاسبان و تاجران به آن توجه كنند این است كه باید در زمان بسیار محدودی كارها و وظایف بسیاری انجام دهند و البته باید از حداقل كار بهترین نتیجه لازم را بگیرند یعنی كارشان باید بیشترین بهره داشته باشد.
اما برای اینكه از كمترین زمان بهترین استفاده را برد چه باید كرد؟
اگر شما دوست دارید كه برنامه‌ها و كارهایتان را به سریع‌ترین و بهترین نحو انجام دهید بهتر است كه به نكاتی كه در این مقاله به آن اشاره می‌شود خوب توجه كنید و آنها را در رأس كارهایتان قرار دهید.
البته برای اینكه خواندن این مقاله خسته كننده نباشد این نكات به صورت پرسش و پاسخ آمده است و فایده دیگر آن این است كه به خاطر سپردن نكات آسان‌تر می‌شود.
پرسش اول چگونه می‌توانم مشتریان بیشتری بگیرم؟
پاسخ: گاهی اوقات برای جلب مشتریان بیشتر لازم است كه كارهایی را كه تاكنون برای این كار انجام داده‌ایم، متوقف كنیم.
گاهی اوقات باید از روشهای مؤثری برای این كار استفاده كرد.
البته روشهای استانداردی برای جلب مشتریان وجود دارد و نیز روشهای غیراستاندارد دیگر.
اما این نكته را به خاطر داشته باشید: یك روش را بارها و بارها امتحان كنید.
اگر انتظار داشته باشید كه نتایج منفی به همراه داشته باشد پول و انرژی خود را از دست داده‌اید.
بنابراین آنچه كه باید انجام دهید فقط كار كردن نیست.
ذهنتان را متوجه اهداف و كارهای دیگر كنید.
همان طور كه پیشتر اشاره شد گاهی اوقات راه حل مشكل این نیست كه چه كار دیگر باید انجام داد بلكه این است كه برای گرفتن مشتریان بیشتر انجام چه كارهایی را باید متوقف كرد.
نكته مهمی كه باید به ذهن بسپارید این است كه قوانین و مقررات نامرئی در جهان وجود دارند.
حتی اگر شخصی با ذهنیت متافیزیكی نباشید، می‌توانید ببینید كه نیروهای نامرئی بسیاری در زندگی‌های ما وجود دارد.
الكتریسیته، نور، گرما و غیره.
یك بذر را در نظر بگیرید: به محض آنكه در دل خاك كاشته می‌شود، نیروهای نامرئی دست به كار می‌شوند و آن را به یك گیاه، درخت یا بوته تبدیل می‌كنند.
تمام این نیازها چیزهای بسیار اساسی هستند كه به بذر كمك می‌كند كه قسمت‌های دیگری به آن اضافه شود و باصطلاح رشد و نمو كند.
اما بیشتر مردم ف

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: