مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود سازماندهی و طراحی نیروی فروشی 19 ص

دانلود سازماندهی و طراحی نیروی فروشی 19 ص تحقیق سازماندهی و طراحی نیروی فروشی 19 ص مقاله سازماندهی و طراحی نیروی فروشی 19 ص سازماندهی و طراحی نیروی فروشی 19 ص

دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل 29 کیلو بایت
تعداد صفحات 32
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 32 صفحه

«سازماندهی و طراحی نیروی فروشی» مدیر فروش بایستی توجه و تمركز خود را بصورت قابل ملاحظه ای روی نیروی فروش قرار دهد.
مدلی كه برای سازماندهی یك نیروی فروش دچار تغییر و تحول و پیشرفت می شود، از یك مدل عمومی تبدیل به یك مدل خاص و ویژه می شود و از یك مدل استراتژیك به یك مدل تاكتیكی و از یك مدل در مقیاس بزرگ تبدیل به مدلی برای جزئیات سیستم می شود.
چهارچوب و قالب تصمیم و اقدام اولیه این است كه چه كانالهایی می توانند برای جلب مشتری بیشتر مؤثر واقع شوند.
و همین طور، آیا بهتر است از فروشندگان مستقیم خود و بدون واسطه استفاده كنید یا در برخی موارد فروش از سازماندهی غیر مستقیم و فروشندگان غیر مستقیم استفاده كنید؟
آیا شما تركیبی از توزیع كنندگان، سازمانهای مرتبط با فروش و شركتهای بازاریابی و همین طور اقتصاددانان و متخصصین امور اقتصادی و كانالهای تلویزیونی مربوط به فروش كالا و توزیع كنندگان (با تجربه و ماهر) را به كار خواهید گرفت؟
اولین انتخاب شما فراهم كردن و ایجاد تركیبی از كانالهای فروش می باشد، دومین تصمیم مربوط به این است كه چگونه این كانالها را بوسیله خط تولید، مشتری اصلی و عمده و یا بخش فروش بهم مرتبط كنید.
ما این موارد را تحت عنوان طراحی (و ایجاد ساختار) نیروی فروش می نامیم.
حركت از عمومیت بیشتر به سمت موارد خاص بایستی در مرحله بعد، به این موضوع اختصاص یابد كه چه تعداد فروشنده مورد نیاز است و همین طور تعیین محدوده و چهارچوب كاری برای آنها است.
ما این بحث را به نام به كارگیری (نیروی كار) و تعیین ابعاد فعالیت می نامیم.
در جدیدترین اقدامات تاكتیكی، یك مدیر فروش بایستی به فروشندگان در مدیریت زمان و محدودة كاری كمك كند.
چطور یك فروشنده در بهترین وضعیت از نظر زمانبندی قرار گرفته و محدودة كاری خود را در مورد مشتریان جدید و بقیه مشتریان مدیریت كند؟
چه تغییراتی بایستی برای مشتریان دارای اعتبار كمتر صورت بگیرد؟
چگونه یك فروشنده می تواند بهترین كارآیی و بازده را داشته باشد؟
انتخاب كانال، معماری و تعیین ساختار، به كارگیری (نیروهای كار) و مدیریت چهارچوب و قلمرو كاری می تواند بر درآمدها و هزینه ها تأثیر عمده ای داشته باشد.
مقایسه تغییرات سریع در قرن بیستم تحول و دگرگونی قابل توجهی را نشان می دهد.
محصولات، مشتریان، رقبا، تكنولوژی، بازارهای خرید و فروش، كارمند و تغییر استراتژی باعث می شوند كه در زمینه فعالیت انتخاب مناسبی انجام دهید.
براساس آنچه در این كتاب بیان شده است، تجارت یك فرآیند دینامیك، پویا و مرتباً در حال تغییر و تحول می باشد، آینده هدف را دچار تغییر می كند.
اگر شما می خواهید فعالیتی را آغاز كنید، بایستی بدانید چه كانال مناسبی می تواند، شما را به هدف برساند؟
بسیاری از مدیران مصمم بوده و مسیر كاری خود را ادامه می دهند و همین طور ساختار بكارگیری نیروی كار یا تبادل و تعامل صنعتی را اصلاح می كنند و براساس نتایج حاصله، فعالیت خود را ادامه می دهند.
به نتایج و عقاید و نظریات بر جای مانده از گذشته دقت كنید.
جذب كارمندان مناسب، به كارگیری آنها، انتخاب مسیر فعالیت، مدیریت و اداره محدوده و چهارچوب كاری این شانس را برای شما ایجاد می كند كه در تجارت فرد موف

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: