مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود شركت آچاچی 53 ص

دسته بندی :کارآفرینی مدیریت 74

دانلود شركت آچاچی 53 ص تحقیق شركت آچاچی 53 ص مقاله شركت آچاچی 53 ص شركت آچاچی 53 ص

دسته بندی کارآفرینی
فرمت فایل zip
حجم فایل 101 کیلو بایت
تعداد صفحات 81
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 81 صفحه

تاریخچه شركت آچاچی آچاچی نام روستایی در نزدیكی شهرستان میانه از توابع آذربایجان شرقی است و این كارخانه در سال 1357 شروع به كار كرده است كه توس آقای ایرانی كه مدیر عامل و رئیس كنونی شركت است در واحدهای كوچك آغاز به كار كردند و اولین كارگاه شیرینی پذیری در تهران بوده كه به علت نارضایتی افراد و شهرداری به خارج از تهران انتقال پیدا كرده است چون هیچ وقط كارخانه صنعتی نمی تواند در داخل شهر باشد و از به متراژ بالایی دارد و پس از استقراق كارخانه برای توسعة بیشتر و تداوم و استحكام بیشتر با كارخانه ای به نام قافلانكوه متحد شدند كه بعد از مدتی همكاری به علت اختلاف نظر از یكدیگر مجزا شدند هر كدام به صورت مستقل فعالیت می كنند .
و برترین امتیاز این شركت گرفتن اولین پروانه سوخت سوهان و باسلق در ایران است .
مواد لازم جهت تاسیس یك كارخانه شكلات سازی 1)یك قطعه زمین با متراژ بالا و خارج از شهر كه دارای این قسمت ها می باشد :‌ (انبار – محل تولید – سردخانه – اتاق های دارای و نگهبانی) 2)تقاضای كتبی ه اداره كل صنایع غذایی جهت سااخت 3)تهیة دستگاه های مورد نظر جهت تولید محصول مورد نظر 4)تقاضای مجوز از ذرات بهداری 5)باردید بهداری از دستگاه ها‌ و عملكرد آنها 6)گرفتن پروانه بهره برداری یعنی پروانه تاسیس كارخانه 7)صدور پروانه ساخت از وزارت بهداشت 8)مهترین مساله برای ساخت كارخانه مواد غذایی اولا كارت شناسایی از اداره كل صنایع و درما صدور روانه ساخت از وزارت بهداشت باشد و تامین نیروهای متخصص .
وضعیت شركت آچاچی با شركت قافلانكوه .
1)تقسیم كار بین دو شركت به صورتی كه انجام عملیات داخلی اعم از پخت و بسته بندی و دریافت مواد اولیه و باز پرداخت مواد ساخته شده جهت فروش به شركت آچاچی محول شده بود و حذید مواد اولیه و بازار یابی و فروش محصولات و عملیات خارج كارخانه به عهد شركت قافلانكوه بود .
2)معیار فروش با فرمول كیفیت بالا + سود بیشتر با تولید محصول به هرینران + سود مضاعف و بالا .
3)زیاد بودن مشتری 4)عدم جوابگویی به موقع به كاركنان و پرسنل 5)اختلاف نظر بین مدیریت شركت آچاچی و شركت قافلانكوه ( وجود دو مدیر عامل متفاوت ) 6)عدم سیستم مرتب اداری 7)تولید محصولات ا تنوع و یكسان نبود تولید 8)روابط عمومی تندی قدرتهای كارخانه آچاچی 1)تثبیت قیمت هنگام نوسان افزایش قیمت در بازار 2)تنظیم عضه و تقاضا 3)پیگری محصولات در بازار از نظر كیفیت – قیمت و طرح نسبت به اجناس مشابه 4)نوآوری درارائه محصولات وارائه محصولات جدید در بازار 5)ساخت مشابه محصولات خارجی و مهمترین قدرت آنها ثبت قیمت آنهاست با اینكه مواد ا.
لیه در فصل های مختلفی بوده در بعضی از فصول قیمت آن نزدلی و در بعضی فصول صعودی بوده ولی هیچ یك از اینها در ثابت نبودن قیمت در این شركت اثر نمی گذارند و همین ثابت ثابت بودن باعث اعتبار بیشتر برای شركت خواهد بود.
6)روابط دوستانه بین مصرف كنندگان 7)بالا بودن میزان مصرف كنندگان به اجناس تولید شده جوابگوی نیاز داخلی نمی باشند ( در بعضی مواقع ) 8)صدور محصولات به كشورهای دیگر بصورت غیر مستقییم .
قسمت های شركت مقایسه كالای شركت آچاچی با شركت های داخلی هم سطح و بزرگ و خارجی شركت آچاچی با توجه به اینكه هنوز سیستم آن كامل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: