مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم هوش رقابتی

دسته بندی :حقوق مدیریت 21

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم هوش رقابتی

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – ,  
( — قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : 292-1 مقدمه 2-2 هوش رقابتی 2-2-1 اهداف سیستم هوشمندی رقابتی 2-2-2 حوزه هوش رقابتی 2-2-3 خواص پنجگانه هوشمندی رقابتی 2-2-4 رابطه هوش رقابتی با دیگر هوش ها 2-2-5 استراتژی سازمان و هوش رقابتی 2-2-6 ارزیابی هوش رقابتی و تاثیر آن بر سازمان 2-2-7 برخی سودمندیهای هوشمندی رقابتی 2-2-8 ابزارها و تکنیک ها هوش رقابتی 2-2-9 اخلاق هوش رقابتی 2-2-10 استفاد ه کنندگان هوش رقابتی 2-2-11…

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: