مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود مدیریت زنجیره تامین 38 ص

دسته بندی :مدیریت مدیریت 14

دانلود مدیریت زنجیره تامین 38 ص تحقیق مدیریت زنجیره تامین 38 ص مقاله مدیریت زنجیره تامین 38 ص مدیریت زنجیره تامین 38 ص

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل zip
حجم فایل 32 کیلو بایت
تعداد صفحات 56
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 56 صفحه

مدیریت زنجیره تامین چكیده در تعامل بودن با برنامه ریزی و ذخیره سازی برای موادی كه شركت شما نیاز دارد و ساخت و تحویل محصولات و خدمات به طور تقریبی تلاش بعضی از افراد هر سازمان را به خود معطوف می كند.
و این در حالی است كه مدیریت زنجیره تامین ،‌یا به عبارت دیگر زنجیره ارزش، فرصتهای بزرگی را برای كاهش هزینه ها و افزایش رضایت مشتری و در نتیجه حفظ مشتری در اختیار ما قرار می دهد.
در این راستا، ‌مشتری محور فعالیت های مدیریت زنجیره را تشكیل می دهد.
و این همان چیزی است كه موفقیت شركت ها را در آیند ه رقم خواهد زد.
از این رو، سازمان های مختلف باید بیش از پیش قابلیت های درونی خود متمركز شده و با استفاده از فرآیندگرایی و تشكیل تیمهای ایجاد تحول كسب و كارهای اضافی را حذف كنند و در مقابل به فعالیتهای ارزش افزا بپردازند،‌با این هدف كه رضایت مشتری حاصل شود.
در این میان،نباید از نقش اساسی فناوری اطلاعات در بهبود و تسهیل ارتباطات بین اعضای زنجیره تامین غافل شده در حقیقت این اطلاعات است كه اتصالات نامرئی حلقه های زنجیره تامین را ایجاد می‌كند.
بدیهی است كه انتخاب مناسب و سرمایه گذاری كافی بروی تكنولوژی اطلاعات گامی موثر در جهت مدیریت اثربخش زنجیره تامین خواهد بود.
از سوی دیگر ، وجود عواملی همچون رقابت ، جهانی سازی ، تقاضای دائما در حال تغییر مشتری ، پیشرفت صنعت ارتباطات و قوانینی كه دولتها برای كنترل بازار در نقاط مختلف جهان وضع می كنند و همچنین الزامات زیست محیطی ، مدیریت زنجیره تامین را به یك ضرورت تبدیل كرده اند.
این مقاله نقش اساسی مدیریت زنجیره تامین را درجهت موفقیت در عرصه فعالیت های اقتصادی و گامهای لازم در جهت ایجاد یك زنجیره تامین مشتری گرا، را با استفاده از دیدگاه فرآیندی مورد بررسی قرار می دهد.
همچنین چشم انداز آینده مدیریت زنجیره تامین و دیگاه‌های ارائه شده در این زمینه بیان خواهد شد.
لغات كلیدی : مدیریت زنجیرة تامین ، فعالیت های ارزش افزا ، فرآیندگرا ، قابلیت های درونی ، فرآیند كسب و‌كار ، مشتری گرا .
مقدمه : در دهه 60 و 70 میلادی سازمانها جهت افزایش توان رقابتی خود تلاش می كردند تا با استاندارد سازی و بهبود فرآیندهای داخلی خود محصولی با كیفیت بهتر و هزینه كمتر تولید كنند.
در آن زمان تفكر غالب این بود كه مهندسی و طراحی قوی و نیز عملیات تولید منسجم و هماهنگ پیش نیاز دستیابی به خواسته های بازار و در نتیجه كسب سهم بازار بیشتر می‌باشد.
لذا سازمانها تمام تلاش خود را به افزایش كارآیی معطوف می كردند.
در دهه 80 میلادی با افزایش تنوع در الگوهای مورد انتظار مشتریان سازمان ها به طور فزاینده ای به افزایش انعطاف پذیری در خطوط تولید و توسعه محصولات جدید برای ارضای نیازهای مشتریان علاقه شدند.
دردهه 90 میلادی به همراه بهبود در فرآیندهای تولید و بكارگیری تكنیك های مهندسی مجدد مدیران بسیاری از صنایع دریافتند كه برای ادامه حضور در بازار تنها بهبود فرآیندهای داخلی و انعطاف پذیری در تواناییهای شركت كافی نیست بلكه تامین كنندگان قطعات و مواد نباید موادی با بهترین كیفیت وكمترین هزینه تولید كنند و توزیع كنندگان محصولات نیز باید ارتباط نزدیكی با سایتهای توسعه بازار تولید كننده داشته

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: