مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود مدیریت و برنامه ریزی انرژی 28 ص

دسته بندی :مدیریت مدیریت 37

دانلود مدیریت و برنامه ریزی انرژی 28 ص تحقیق مدیریت و برنامه ریزی انرژی 28 ص مقاله مدیریت و برنامه ریزی انرژی 28 ص مدیریت و برنامه ریزی انرژی 28 ص

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل zip
حجم فایل 25 کیلو بایت
تعداد صفحات 29
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 29 صفحه

به نام خدا مقدمه مؤسسه پژوهش در مدیریت و برنامه ریزی انرژی با هدف كلی توسعه فعالیتهای پژوهشی در زمینه های مختلف مدیریت سیستم های انرژی، اقدام به انجام دادن اولین تحقیق بین المللی مدیریت و برنامه ریزی انرژی كرده است.
امید است با انجام دادن این چنین تحقیق هایی كه منجر به ایجاد ارتباط هر چه بیشتر با سایر مؤسسات دانشگاهی و پژوهشی ملی و جهانی می شود، اهداف اصلی مؤسسه كه اساسی ترین آنها، ارتقاء سطح علمی – پژوهشی كشور است محقق گردد .
شایان ذكر است كه تحقیق از دانشمندان برجسته دنیا به عنوان سخنران كلیدی دعوت نموده است.
عناوین موضوعی این تحقیق در 15 محور جداگانه می باشد.
این محورها عبارتند از: مدیریت و اقتصاد انرژی برنامه ریزی انرژی توسعه پایدار و انرژی ارتقاء بهره وری در بخش انرژی مدلسازی انرژی فناوری های سخت افزاری انرژی مدیریت ریسك  مدیریت و كنترل پروژه ها نقش انسان و سازمان استانداردهای انرژی و محیط زیست كاربرد فناوری نانو و  استانداردهای آلایندگی خودروها انرژی و حمل و نقل مباحث زیست محیطی ارتقاء بهره وری در بخش انرژی بحث ارتقاء بهره وری و انتقاد مؤثر و كار از منابع انرژی را می توان از دو محور مورد توجه قرار داد، محور اول: ارتقاء بهره وری در استفاده از منابع تولید و انتقال و توزیع انرژی مطرح است و در محور دوم ارتقاء بهره وری در مصرف انرژی مورد مطالعه محققین قرار میگیرد.
در محور اول یعنی ارتقاء بهره وری در استفاده از منابع می توان به نقش كاهش تلفات شناخت وبكارگیری تكنولوژی های جدید تولید انرژی با حداقل كار كردن مصرف مواد اولیه و منابع طبیعی و نیز حداقل كردن خسارت وارده به محیط زیست اشاره نمود.
در محور دوم نیز لازم است كه مراكزعمده مصرف شناسایی و شیوه های كاهش تلفات در مصرف و استفاده از انرژی مورد بررسی قرار گیرد.
در هر دو محور بحث شاخصهای بهره وری و نحوه اندازه گیری آنها بعنوان سؤالهای كلیدی تحقیقی مد نظرند.
مثلاً در سالهای اخیر گرایش  ، آنالیز فاكتور و روشهای تحقیق در عملیات، نظیر  برای مطالعه شاخصهای بهره وری كاربرد گسترده ای یافته و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
انتظار می رود كه برخی از محققین نتایج مطالعات خود را در این خصوص در تحقیق ارائه نمایند.
مدلسازی انرژی مدلسازی كلان انرژی بررسی مدلهای عرضه و تقاضای انرژی بررسی مدلهای خانواده  و  كاربرد مدلهای پویا در بخش انرژی كاربرد مدلهای گسسته در بخش انرژی مدلسازی سیستم بهینه عرضه و تقاضای بخش انرژی بانك اطلاعات انرژی مورد نیاز مدلهای انرژی فناوری های نوین اطلاعاتی و نقش آن در مصرف بهینه انرژی ارائه راهكارهای بومی سازی مدلهای مختلف در كشور فناوریهای سخت افزاری انرژی ظهور تكنولوژیهای نو و ویژگیهای منحصر به فرد آنها در تسهیل كارها، كاهش هزینه ها و افزایش سرعت موجب شده است كه تمامی بخشهای اقتصادی از جمله بخش انرژی به یافتن راههای بكارگیری این فناوریها گرایش یابند.
كاربردهای فناوریهای نظیر ،  تكنولوژی و بیوتكنولوژی در صنایع مربوط به انرژی مورد توجه بسیاری از محققین و كشورها قرار گرفته و مطالعات فراوانی در این زمینه در حال انجام است.
شناخت تكنولوژیهای

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: