مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود مدیریت کیفیت

دسته بندی :مدیریت مدیریت 34

دانلود مدیریت کیفیت تحقیق مدیریت کیفیت مقاله مدیریت کیفیت مدیریت کیفیت

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل zip
حجم فایل 61 کیلو بایت
تعداد صفحات 127
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 127 صفحه

چکیده مطالعات و پژوهشهای انجام شده در ارتباط با علل موفقیت بسیاری از شرکتها در صحنه رقابت نشان دهنده این نکته می باشد که فرهنگ سازمانی یکی از مهمترین عوامل موفقیت این سازمانها است.
با توجه به نتایج این تحقیقات شناخت نقاط قوت و ضعف فرهنگ سازمانی شرکتها گاهی مهم ضروری در ارزیابی توان رقابتی آنان در صحنه رقابت اقتصادی می باشد.
تحقیق حاضر با هدف بررسی و شناخت فرهنگ سازمانی و تعیین نقاط ضعف و قوت و ارتباط آن با توسعه ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر می باشد.
با توجه به اهمیت و شناخت فرهنگ سازمانی حاکم بر شرکتها و توجه سازمانها به کیفیت، تحقیق حاضر به منظور پاسخ گویی به نوع فرهنگ سازمانی و همچنین ارتباط بین ابعاد فرهنگ سازمانی حاکم و توسعه ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر صورت گرفته است.
عنوان فهرست مطالب صفحه فصل اول: کلیات و طرح تحقیق 1-1 مقدمه 2-1 بیان موضوع و اهمیت آن مقدمه بخش اول: مدیریت کیفیت فراگیر 1-1-2 مفهوم کیفیت 2-1-2 ابعاد کیفیت در بخش خصوصی 3-1-2 ابعاد کیفیت در بخش دولتی 4-1-2 هماهنگی ساختاری 5-1-2 مفهوم فراگیر 6-1-2 مدیریت کیفیت فراگیر 7-1-2 ویژگی های مدیریت کیفیت فراگیر 8-1-2 پیشینه TQM 9-1-2 تعاریف TQM 10-1-2 اصول اساسی درمدیریت TQM 11-1-2 ابزارهای مدیریت کیفیت فراگیر 12-1-2 مفروضات TQM 13-1-2 اصول تغییر سازمانی در TQM 14-1-2 انواع مداخلات سازمانی موردنظر در TQM 15-1-2 فرآیند های رفتاری در TQM 2-2- بخش دوم: فرهنگ سازمانی 1-2-2 فرهنگ 2-2-2 ویژگی ها و کارکرد های اصلی فرهنگ 3-2-2 فرهنگ سازمانی تعریف فرهنگ 4-2-2 اهمیت تأثیر فرهنگ سازمانی در عملکرد سازمانها 5-2-2 فرهنگ قوی 6-2-2 نقش مدیران درایجاد تغییر و تحکیم فرهنگ سازمانی 7-2-2 لایه ها و سطوح فرهنگ سازمانی 8-2-2 نظریه دوبعدی فرهنگ سازمانی( استانلی دیویس) 9-2-2 انواع فرهنگ سازمانی 10-2-2 مدیریت فرهنگ سازمانی 11-2-2 تغییر فرهنگ سازمانی 12-2-2 فرآیند تغییر 13-2-2 شرایط مساعد برای تغییر فرهنگ 14-2-2 نظریه پردازان مدیریت کیفیت فراگیر بخش سوم: فرهنگ سازمانی، TQM 3-2- فرهنگ سازمانی و TQM 1-3-2 ابعاد TQM 2-3-2 ابعاد فرهنگ 3-3-2 فرهنگ کیفیت 4-3-2 جمع بندی بحث نظری منابع 5 7 9 10 12 13 14 15 17 18 20 25 27 35 38 40 41 47 52 53 53 54 55 57 58 60 63 64 64 65 66 68 69 70 73 74 76 78 85 فصل اول: کلیات و طرح تحقیق 1-1 مقدمه در شرایط کنونی ایران اگرچه هنوز به دلیل فزونی تقاضا بر عرضه و ضعف سیستم تولید، شرایط رقابتی سازنده ای بر بازار داخلی حاکم نشده و مشتری هنوز قادر به ایفا نقش تعیین کننده خود در بازار رقابت نمی باشد لیکن صنایع جوان و روبه رشد ما با نگرانی آمیخته به هوشیاری قابل ملاحظه ای به آینده خود می نگرد.
نگرانی از این جهت که در صورت برداشتن موانع گمرکی و ورود کالاهای خارجی، بعلت تکنولوژی ضعیف، بالابودن هزینه های تولید و پایین بودن کیفیت محصولات قادر به رقابت با محصولات خارجی نبوده و با خطر تعطیل شدن و اضمحلال مواجه می باشند و هوشیاری بدین لحاظ که در پرتو افزایش دانش مدیریتی و آینده نگری مبتنی بر تجزیه و تحلیل علمی، ورود به بازارهای برون مرزی را در برنامه های خود قرار داده و از هم اکنون خود را م

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: