مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود مقاله ترجمه شده استدلال کننده Hermit OWL

دسته بندی :کامپیوتر محمد 25

استدلال کننده Hermit OWL

دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل pdf
حجم فایل 461 کیلو بایت
تعداد صفحات 10
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فایل دانلودی فقط شامل فایل ترجمه شده با پسوند pdf بوده و فایل انگلیسی در آن موجود نمی باشد.

بخشی از ترجمه فارسی مقاله:

1- مقدمه
HermiT یک سیستم استدلال OWL مبتنی بر حساب جدید hypertableau می باشد ]12[ . HermiT همانند سیستم های موجود مبتنی بر جدول می تواند کل وظایف استدلال را برای تست رضایت بخش هستی سناسی کاهش می دهد و عدم رضایت بخشی هستی شناسی را از طریق تلاش برای ساخت مدل مناسب ثابت می کند . تکنیک جدل هایپر وقتی با محاسبات جدول مقایسه شده بود در واقع نشان داده است می تواند تا حد زیادی اندازه مدل های ساخت یافته و حدس غیر قطعی بکار رفته برای کشف کل ساختار های ممکن را کاهش دهد . علاوه بر این ، HermiT از الگوریتم دسته بندی جدید بهره می برد که تا حد زیادی تعداد رده بندی و تست های مورد نیز برای دسته بندی هستی شناسی معین را کاهش می دهد .
تست های ما نشان می دهند که HermiT در زمان دسته بندی هستی شناسی های با فرآیند نسبتا ساده سریع تر از دیگر استدلال کننده های OWL می باشد و معمولا در زمانی که هستی شناسی های دشوار تر دسته بندی می شوند بسیار سریع تر است . علاوه براین ، اخیرا HermiT تنها استدلال کننده شناخته شده برای ما می باشد که از استاندارد OWL2 به طور کامل پشتیبانی می کند : این استدلال کننده از کل انواع داده مشخص شده در استاندارد پشتیبانی می کند و به طور صحیح در مورد ویژگی ها و همچنین در مورد دسته ها استدلال می کند . اکثر دیگر استدلال کننده ها تنها از مجموعه فرعی نوع داده های OWL2 پشتیبانی می کنند ]11[ و کل دیگر استدلال کننده های OWL شناخته شده برای ما تنها استدلال مبتنی بر نحو را در زمانی که ویژگی ها را دسته بندی می کنیم ، اجراء می کنند و از اینرو ممکن است در کشف روابط غیر بدیهی اما از نظر نحوی با ویژگی فرعی فراهم شده موفق نباشند ]4[ .
همچنین HermiT شامل کارکرد پذیری غیر استاندارد می باشد که اخیرا در هر نوع سیستم دیگر در دسترس نمی باشد . بویژه ، HermiT از استدلال با هستی شناسی های حاوی گراف های توصیف حمایت می کند . همانطور که در رفرنس ]10[ نشان داده شده است ، گراف های توصیف در واقع نمایش اشیای ساخت یافته یعنی اشیای متشکل از چندین بخش متصل به هم در روش های اختیاری را توجیه می کنند . ای اشیاء در هستی شناسی های بیو پزشکی نظیر FMA و GALEN فراوان هستند اما نمی توانند به طور صادقانه در OWL نشان داده شوند .
HermiT به صورت یک کتابخانه جاوا منبع باز در دسترس می باشد و شامل API جاوا و واسط خط فرمان ساده می باشد . ما از OWL API ]6[ هم به عنوان بخشی از واسط جاوا عمومی و هم به عنوان تجزیه کننده برای فایل های OWL استفاده می کنیم ؛ از اینرو HermiT می تواند هستی شناسی ها را در هر فرمتی که از طریق OWL API از جمله EDF/XML ، ترکیب کارکردی OWL ، KSS و OBO هندل شده اند ، پردازش نماید .

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: