مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی 15 اسلاید

دانلود اصول بازاریابی 15 اسلاید تحقیق اصول بازاریابی 15 اسلاید مقاله اصول بازاریابی 15 اسلاید اصول بازاریابی 15 اسلاید

دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل zip
حجم فایل 17 کیلو بایت
تعداد صفحات 15
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 15 صفحه

فصل 12 كانال توزیع و مدیریت پشتیبانی(Logistics) اصول بازاریابی كانالهای توزیع یك مجموعه از سازمانهای وابسته به یكدیگر)واسطه ها( درگیر فرایند در دسترس ساختن یك محصول یا خدمت برای استفاده یا مصرف.
تصمیمات كانال نتیجه(اثر) دیگرتصمیمات بازاریابی در بر گیرنده الزامات بلند مدت نقش واسطه ها كارایی بیشتر در مفید ساختن دسترسی به بازارهای هدف فراهم كردن واسطه ها تماسها تجربه ها تخصص متناسب با عملیات تناسب موجودی و تقاضا وظایف كانال اطلاعات ترویج تماس تناسب (عرضه و تقاضا) مذاكره توزیع فیزیكی تامین منابع مالی ریسك كردن سطوح كانال سازنده(تولید كننده) عمده فروش خرده فروش مصرف كننده تعارض و رفتار كانال كانال بیشترین اثر بخشی را زمانی خواهد داشت كه: هر یك از اعضا وظایف تخصیص یافته به خود را به بهترین شكل ممكن انجام دهد.
همه اعضا جهت دستیابی به اهداف جامع كانال و ایجاد رضایت در بازار هدف با هم همكاری نمایند.
تمركز بر اهداف شخصی منجر به تعارض می شود تعارض افقی میان شركتهایی كه در یك سطح از كانال هستند رخ می دهد.
تعارض عمودی بین سطوح مختلف یك كانال رخ می دهد.
سیستمهای بازاریابی عمودی بنگاهی مالكیت یكسان در سطوح مختلف كانال قراردادی توافقنامه های قراردادی در بین اعضای كانال اداری بعهده گرفتن رهبری توسط اعضای مسلط و مافوق نوآوری ها در سیستم بازاریابی سیستم بازاریابی افقی سیستم بازاریابی هیبریدی(مخلوط) دو یا چند شركت در یك سطح از كانال برای افزایش پوشش به یكدیگر می پیوندند.
به طور مثال: بانكها در مغازه های خواروبار فروشی یك شركت به تنهایی برای افزایش پوشش از دو یا چند كانال بازاریابی استفاده میكند.
به طور مثال: خرده فروشی، بروشورها و نیروهای فروش(همزمان) تصمیمات طراحی كانال تجزیه و تحلیل نیازهای خدمات دهی به مشتریان تعیین اهداف و محدودیتهای كانال توزیع انحصاری توزیع انتخابی توزیع فشرده و گسترده شناسایی گزینه های اصلی ارزیابی گزینه های اصلی انتخاب انگیزه بخشی ارزیابی بازخورد تصمیمات مدیریت كانال پشتیبانی(Logistics) كل زنجیره تامین را در بر می گیرد.
اهمیت لجستیك در حال افزایش است.
لجستیكهای اثربخش كلید پیروزی و نگهداری مشتریان شده اند.
لجستیك برای بیشتر شركتها یك عنصر هزینه ای اصلی و مهم محسوب می شود.
انفجار در تنوع محصول یك نیاز برای بهبود مدیریت لجستیك را ایجاد نموده است.
تكنولوژی اطلاعات فرصتهایی برای منافع بیشتر در كارایی توزیع ایجاد نموده است.
اهداف سیستم لجستیك فراهم نمودن سطح هدفمندی از خدمت به مشتری با كمترین هزینه حداكثر نمودن سود، نه فروش هزینه های بالای توزیع/ سطوح بالای خدمات دهی به مشتریان هزینه های پایین توزیع/ سطوح پایین خدمات دهی به مشتریان وظایف لجستیك پردازش سفارش انبارداری مدیریت موجودی حمل و نقل طراحی سیستم به منظور حداقل نمدن هزینه های دستیابی به هدف روشهای حمل و نقل ریلی بزرگترین حامل ملتها، هزینه موثر برای ارسال محصولات حجیم، واگنهای مسطح حمل اتومبیل و.
.
.
كامیونی برنامه زمانی و مسیریابی انعطاف پذیر، كارامد برای اموال با ارزش در مسیرهای كوتاه آبی كم هزینه برای مرسولات حجیم، اموال كم ارزش، كن

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: