دانلود پاورپوینت بازارسازهای اینترنتی
فایل پاورپوینت با موضوع بررسی بازارسازهای اینترنتی در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش
دسته بندی | بازاریابی و امور مالی |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 2.759 مگا بایت |
تعداد صفحات | 33 |
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید
چکیده محتوای فابل:
فهرست
1- بازارساز اینترنتی چیست؟
2- تعریف دقیق مولفه های بازارساز اینترنتی
3- مدل پایپ در مقابل مدل پلتفرمی
4- انواع بسترهای چند طرفه
5- مدلهای کسب و کار بازارسازهای اینترنتی
6- الزامات بازارساز اینترنتی
7- اهداف بازارساز اینترنتی
8- چالش های بازارسازها
9- معرفی چند نمونه
بازارساز اینترنتی چیست؟
بازارسازها جهت ایجاد بازاری برای گروه های مختلف فروشندگان و خریداران هستند.
بازارسازان آنلاین زیر گروهی از پلتفرم های چند جانبه (Multiple-Sided-Platform) محسوب می شوند.
uMSP ها عامل توسعه دهنده تجارت و تسهیل کننده تعامل هستند که در آن دو یا چند دسته متمایز مختلف را برای همکاری و تعامل با یکدیگر گرد هم می آیند.
بازارسازها در واقع بستری برای تجارت فیزیکی یا مجازی هستند.
تعریف دقیق: مؤلفه های بازارساز اینترنتی
برای تعریف یک سازنده بازار آنلاین، باید به تمام اجزای مختلف آن بپردازیم. یک بازارساز اینترنتی شامل بخش های زیر است:
بازارساز اینترنتی یک «بستر» است.
زیربنایی که در آن تعاملات انجام می گیرد.
دوم، “آنلاین” است،
مبتنی بر صفحه وب یا برنامه کاربردی مبتنی بر اینترنت
و سوم، این یک ”بسترچند طرفه” است.
طرفین مختلف در تعاملات حضور دارند که به طور مستقیم با یکدیگر در ارتباطند.
و در آخر یک “بازارساز” است.
یک بازار اینترنتی که طرفین مختلف را در یک جا گردآوری می کند.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید
قوانین ارسال دیدگاه در سایت