مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود پاورپوینت طرح درس الگوی برتر تدریس 14 اسلاید

دسته بندی :عمومی مدیریت 27

دانلود طرج درس الگوی برتر تدریس 14 اسلاید تحقیق طرج درس الگوی برتر تدریس 14 اسلاید مقاله طرج درس الگوی برتر تدریس 14 اسلاید طرج درس الگوی برتر تدریس 14 اسلاید

دسته بندی عمومی
فرمت فایل zip
حجم فایل 181 کیلو بایت
تعداد صفحات 14
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

قسمتی از محتوی پاورپوینت

تعداد اسلاید : 14 صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم سازمان آموزش و پرورش استان کرمان آموزش و پرورش منطقه کشکوئیه طراحی آموزش (سناریو آموزشی) در ارتباط با الگوهای برتر تدریس آموزشگاه شهید علی جعفری دئفه رضوی مجری طرح : حسن جباری صفی آباد پایه : اول سال تحصیلی 88-87 ” فهرست مطالب ” مقدمه مشخصات کلی مبانی نظری و عملی هدفها (کلی،جزئی،رفتاری)- انتخاب تعیین رفتار ورودی – امور مقدماتی- ارزشیابی تشخیصی و آماده سازی ارائه درس جمع بندی و نتیجه گیری – ارزشیابی تکوینی- فعالیتهای تکمیلی و تعیین تکلیف فعالیتهای خلاقانه و مهارتهای زندگی منابع و مآخذ ” مقدمه ” ” چون سرو کارت با کودک فتاد پس زبان کودکی باید گشاد “ چون آخرین یافته های تکنوژی تعلیم و تربیت گواه این مطلب است که یادگیری عمیق و پایدارزمانی اتفاق می افتد که ضمن ایجاد انگیزش لازم در دانش آموزان برای دریافت مفهوم آموزشی مورد نظر، محوریت کار باید مبتنی بر روشهای فعال و دانش آموز محور باشد، بجاست که معلم هنگام استفاده از هر کدام از روشهای سه گانه فرایند یاددهی و یادگیری را در گروههای دانش آموزی هنرمندانه مدیریت کند و این دانش آموزان باشند که با مشورت و هدایت آموزگار خود انجام دهنده ی فعالیتهای آموزشی باشند و معلم باید جدا از متکلم وحده بودن و انتقال اطلاعات با روش سخنرانی براساس بافت جدید و رویکرد نوین تولید بسته های آموزشی و کتابهای درسی موقعیت یادگیری را طوری ترسیم کند که براساس فطرت کودکان و نزدیک به وضعیت طبیعی یادگیری باشد تا در حقیقت تولید علم و اندیشه هرچند به صورت ساده و ابتدایی در باوربچه ها نهادینه شود و آنها یاد بگیرند که درآینده برای رفع نیازهای نو در دنیایی که به شدت در حال تغییراست بیاموزند که چگونه یاد بگیرند.
بعبارتی ساده تر دانش آموزان در روشهای همیار جدید فعال هستند نه منفعل و معلم فقط برنامه ریز، جهت دهنده و مدیر یادگیری است.
چنین تعریفی از معلم امروزی با معلم سنتی تفاوتی فاحش دارد.
” میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است ” ” مشخصات کلی “ نام درس : فارسی ( بخوانیم و بنویسیم ) عنوان درس : آموزش الفبای فارسی موضوع درس : آموزش شکل و صدای ” ف ف” مجری طرح : حسن جباری صفی آباد تاریخ اجرا : 10/12/84 مدت اجرا : 45 دقیقه نام آموزشگاه : علی اکبر امین مقطع دوره : ابتدایی پایه تدریس : اول تعداد دانش آموزان : 16 نفر ” مبانی نظری و عملی“ اگر چه هر کدام از مکاتب روانشناسی روشهای متعددی را برای اداره و تدریس در کلاس ارائه داده اند و هر کدام از این روشها هم دارای محاسن و معایبی است که باید به آنها توجه داشت ولی باید این نکته را در نظر داشت که همه ی روشها بعنوان یک وسیله هستند و این ما هستیم که باید درصورت ملاحظه ی شیوه ی بهتر خود را در قالب خاصی قرار ندهیم .
برای تائید این گفته باید به این گفته از علمای تعلیم و تربیت توجه کنیم که ” آنچه از تعلیم و تربیت جدید به صورت یک واقعیت قابل قبول درآمده می تواند وحشتناک باشد، زیرا برنامه های سیستماتیک و تکرارگونه ما را به زنجیرکشیده و مانع رشد و تکامل وخلاقیت ما شده است.
به عبارتی هرکس فردای خود را در قالبی از

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: