مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود پاور پوینت ابزارها و روش ها در مدیریت کیفیت

دسته بندی :مدیریت مدیریت 27

کیفیت مدیریت کیفیت گسترش عملکرد کیفیت درک مشتری خانه کیفیت

دانلود پاور پوینت ابزارها و روش ها در مدیریت کیفیت

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1.199 مگا بایت
تعداد صفحات 42
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

گسترش عملکرد کیفیت
(QFD)

1- مفهوم گسترش عملکرد کیفیت

•امروزه سازمان هایی در عرصه موفق تر خواهند بود که در بر آوردن نیاز ها و خواسته های مشتریان ،گوی سبقت را از سایر رقبای بازار بربایند . به تعبیر دیگر در فلسفه جدید بازار یابی یعنی مشتری گرایی،مرکز توجه ، مشتریان بوده و از دید مشتریان به مساءل نگاه میشود. این یک واقعیت انکار نا پذیر است که خواسته ها ،نیاز ها و انتظار ات مشتریان تغییر می یابد .بنا بر این ابتدا باید مشخص شود که مشتری چه می خواهد سپس در جستجو ی یا وسیله تحقق آن بر آمد .به همین دلیل ،هر روزه تکنیک های مدیریتی جدیدی در راستای کسب مزیت های رقابتی دید گاه مشتری محوری عرضه می شوند . یکی از مهم ترین تکنیک های مدیریتی و کیفیتی که امکان تعامل بین بخش های تولیدی و بازار یابی و فروش را فراهم آورده است،تکنیک گسترش عملکرد کیفیت (QFD ) است.

در واقع QFDیک ابزار کیفیتی پیشرفته است که هدف آن افزایش سهم بازار از طریق جلب رضایت مشتری می باشد .این ابزار در شناسایی و تعیین آن دسته از نیازمندی های مشتریان می باشد.

این ابزار در شناسایی و تعیین آن دسته از نیازمندیهای مشتریان که موجبات پیشی رفتن سازمان نسبت به رقبا را فراهم می نمایند، از قدرت مانور بسیاری برخوردار است.پس از شناسایی و تعیین نیازمندی های مشتریان ،نسبت به ترجمه و لحاظ کردن آن ها در نیازمندیهای طراحی اقدام شده و در طراحی این فرایند خواسته های ذهنی مشریان به زبان مهندسی ترجمه و تبدیل می شود.

توانایی ها و مزایایQFD

با وجود تمامی مشخصه های منحصر به فرد QFDو مزایای بی شمار استفاده از آن در طراحی یک محصول ،مهم ترین فواید قابل انتظار ،در صورت استفاده مناسب از آن در سطح سازمان عبارتند از :

-زمان کوتاه تر توسعه محصول

-کاهش تعداد دفعات تغییر در طر ح های مهندسی

-کاهش هزینه های اولیه معرفی محصول به بازار

-رضایت مشتریان از تامین خواسته های و نیاز ها و نیاز هایشان

-بهبود قابلیت های ساخت محصول

-ایجاد یک زبان مشترک بین واحد های مختلف سازمان

-ایجاد یک بانک اطلاعاتی برای استفاده و کاربردهای آتی

و در ادامه داریم:

درک مشتری و خواسته های او

جدول ندای مشتری

سازمان دهی اطلاعات

مدل کانو

خانه کیفیت

مراحل ساختن یک خانه کیفیت

اصول دمینگ

مقایسه مدیریت شبانی و مدیریت باغبانی

تاریخچه كیفیت

ماتریس Q.F.D

فایل پاورپوینت 42 اسلاید

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: