رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس
رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 428 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 78 |
فهرست مطالب
عنوان
چکیده……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 1
فصل اول :مقدمه تحقیق………………………………………………………………………………………………………………… 3
1-1 بیان مساله……………………………………………………………………………………………………………………………….. 6
1-2 ضرورت و اهمیت تحقیق………………………………………………………………………………………………………… 9
1-3 اهداف تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………….. 12
1-4 فرضیه هاُی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………….. 13
1-5 تعرُیف متغیرهای اصلی تحقیق………………………………………………………………………………………………. 13
فصل دوم: بررسُی مطالعات پیشین………………………………………………………………………………………………… 15
2-1 خود…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 17
2-2 خودپنداره………………………………………………………………………………………………………………………………. 22
2-3 عزت نفس………………………………………………………………………………………………………………………………. 26
2-4 عزت نفس و جنسیت…………………………………………………………………………………………………………….. 30
2-5 اثر بخشی ………………………………………………………………………………………………………………………………. 32
2-6 نقش مدیر در اثر بخشی مدارس…………………………………………………………………………………………… 34
2-7 معُیارهای ارزیابی اثربخشی مدیران……………………………………………………………………………………….. 35
2-8 ویژگی هاُی مدیران اثر بخش ………………………………………………………………………………………………. 43
فصل سوم :روش اجرای تحقیق……………………………………………………………………………………………………… 48
3-1روش تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………… 49
3-2جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………………………………. 49
3-3 حجم نمونه……………………………………………………………………………………………………………………………… 49
3-4روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………………………………………. 50
3-5 ابزار تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………….. 50
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………………………………………… 53
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادها………………………………………………………………………………………….. 60
5-1 نتایج مربوط به فرضیه اول…………………………………………………………………………………………………….. 61
5-2 نتایج مربوط به فرضیه دوم……………………………………………………………………………………………………. 62
5-3 نتایج مربوط به فرضیه سوم…………………………………………………………………………………………………… 62
5-4 نتایج مربوط به فرضیه چهارم……………………………………………………………………………………………….. 63
5-5 نتیجه گیری کلی…………………………………………………………………………………………………………………… 64
5-6 محدودیت ها…………………………………………………………………………………………………………………………… 64
5-7 پیشنهادها……………………………………………………………………………………………………………………………….. 65
منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………………. 66
ضمائم………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 68
ضمیمه 1: تست آُیزنک………………………………………………………………………………………………………………….. 69
ضمیمه 2: پرسشنامه اثربخشی
قوانین ارسال دیدگاه در سایت