مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

راهنمای نهایی بازرایابی ورزشی

راهنمای نهایی بازرایابی ورزشی

راهنمای نهایی بازاریابی ورزشی
 
Book Name: THE ULTIMATE GUIDE TO SPORTS MARKETING
Aouthrs: Stedman Graham , Lisa Delpy Neirotti , Joe Jeff Goldblatt
Paperback: 322 pages
Language: English
Code: SPO01
Size: 3.7 MB
 
PART 1
THE ROLE AND SCOPE OF SPORT EVENTS
1 Understanding the Sport Industry,the Players, and Opportunities 3
Appreciating the History and Variety of Sport Events 5
The Starting Blocks 12
Personality, Lifestyle, and Work Style
Characteristics You Will Need 14
Expectations 14
Game Highlights 17
2 Critical Planning to Master the Game 19
SWOT: The Strengths, Weaknesses,
Opportunities, and Threats Analysis 20
Creating and Working Your Plan 26
Plan for Uniqueness 30
International Event Planning 30
Conducting Your Planning…

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: