مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

شناخت جرم یا انحرافات و علل بوجود آورنده آن

دسته بندی :حقوق مدیریت 29

شناخت جرم یا انحرافات و علل بوجود آورنده آن

دسته بندی حقوق
فرمت فایل docx
حجم فایل 23 کیلو بایت
تعداد صفحات 37
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

شناخت جرم یا انحرافات و علل بوجود آورنده آن

هیچ مجرمی از مادر خود مجرم و تبهكار زاده نشده است، همه انسانها، فطرتی پاك خلق شده و پس از تولد در دوران اولیه زندگی، پاك و معصومند و این تا زمانی است كه توسط شرایط خاص محیط خانوادگی، اجتماعی و پرورش به گناه آلوده نشوند زیرا چگونگی رفتار و شخصیت افراد بیشتر به چگونگی محیط اجتماعی و اقتصادی و تربیتی آنها بستگی دارد، بنابراین توجه به این واقعیت ضروری بنظر می رسد كه جرم و جنایت یا بعبارت بهتر بیماریهای اجتماعی مانند بیمارییهای جسمی مسری هستند و اگر قبل از ایجاد انگیزه وقوع جرم بفكر اصلاح و از بین بردن علل ارتكاب جرم نیافتند ممكن است به دیگران نیز سرایت كند كه عواقب سنگین و غیر قابل جبرانی در پی دارد بصورتی كه: بر اثر ازدیاد جرم وجنایت قدرت كنترل در جامعه هر روز ضعیف تر و بالطبع بر مقدار مجرمین افزوده می گردد.

در تمامی اعصار و قرون جامعه انسانی مواجه با دردها و آسیب های ناشی از كجرویها انحرافات، جرام و جنایات بوده كه در هر عصری شكل خاصی پیدا كرده و نوع برخورد با آن هم گوناگون بوده است. در عصر ما بدلایلی چون گسترش فقر و محرومیت، جنگ، عدم توجه به جنبه معنوی انسان، ستی و تزلزل اركان اخلاقی، سقوط خانواده، تكامل ماشینیسم گسترش مكاتب مادی و الحادی. پوچ گرائیها و لذت طلبی ها و بالاخره عدم توان كنترل زمامداران توسعه بیشتری یافته است.

دورنمای آینده از دید بسیاری از جامعه شناسان، بسیار تیره است و به نظر آنها امیدی به اصلاح اوضاع نیست مگر اینكه تحولی ناشی از روشنگریها و ارشادات سازنده در جامعه رخ دهد وجود چنین اندیه هایی، صاحبنظران را به تلاش و تكاپو وا داشته است كه در سایه بررسیهای علمی، ریشه و انگیزه های اینگونه دردها را كشف كرده و راههایی برای پیشگیری و درمان ارائه كنند.

اصل اینست كه در جامعه انحرافی پدید نیاید تا نیاز به درمان و اصلاح و احیانا گسیختگیری و زندان نباشد و در حیات اجتماعی باید عملی صورت گیرد كه انحراف و آسیبی پدید نیاید و در صورت پدید آمدن،‌ مزمن نگردد كه در آنصورت امكان ریشه كن كردن آن بسادگی مسیر نخواهد شد. گاهی هسته اولیه انحرافی در جامعه گذارده شده و مسئولان با نظر بی اهمیتی به آن می نگرند ولی در اندك زمانی شیوع و گسترش یافته و جامعه را دچار آسیب و بحران می كند كه این مسئله در رابطه با جوانان بیشتر قابل توجه است زیرا كه نیروها می گردانند. چرخ اجتماعند و عوارض به آسانی در آنان رخنه كرده و گسترش می یابد.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: