مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

عوامل موقعیتی و آمیخته بازاریابی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان

عوامل موقعیتی و آمیخته بازاریابی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان

هدف از این تحقیق بررسی عوامل موقعیتی و آمیخته بازاریابی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۳۴
حجم ۲۱۸۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

بسیاری از اوقات موقعیت خرید در فرایند تصمیم خرید تأثیر می گذارد. آثار موقعیت خرید بر روی فرایند تصمیم خرید عبارتند از: از نقش خرید، عوامل احاطه کننده اجتماعی، عوامل احاطه کننده فیزیکی، آثار مربوط به زمان و حالت و شرایط خریدار (Falk and campel ,  , P: ). 

 

نقش خرید نخستین عامل برای مشغولیت در تصمیم گیری است. کاوش اطلاعات و ارزیابی گزینه ها ممکن است بسته به اینکه خرید برای هدیه دادن یا استفاده شخصی باشد، فرق کند. عوامل احاطه کننده اجتماعی، حضور افراد هنگام تصمیم گیری خرید است که امکان دارد بر خرید اثر بگذارد. وجود دکوراسیون و موزیک ملایم در بعضی فروشگاه ها از عوامل احاطه کننده فیزیکی است که ممکن است بر تصمیم خرید اثر بگذارد.

 

 

عوامل زمانی شامل مقطعی خاص در یک روز یا مدت زمان موجود و ممکن برای خریدار نیز ممکن است بر تصمیماتی مانند تعیین محل خوردن صبحانه یا ناهار و آنچه سفارش داده می شود، اثر بگذارد. سرانجام حالت و شرایط خریدار مانند شرایط روحی او یا مقدار پولی که در دسترس دارد ممکن است بر فرایند تصمیم خرید مؤثر باشد. با توجه به تأثیرات عوامل موقعیتی در فرایند تصمیم گیری خرید، بازاریابان باید آنها را به دقت مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند تا بتوانند آمیخته بازاریابی مناسب آنها را فراهم و عرضه کنند. شناخت این عوامل در فرهنگ ها و بازارهای گوناگون بویژه برای صادرات نقش ارزنده ای دارد؛ زیرا بر مبنای آن می توان سیستم های توزیع و تبلیغ را به نحوی بهینه عرضه کرد (نعلچی کاشی و همکاران؛ ۱۳۹۱؛ ۵۱).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
نیات رفتاری    2
۲-۲-۱) تعریف نیات رفتاری    2
۲-۲-۲) عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان    3

۱٫    انگیزه:    4
پنج عامل اساسی در یادگیری عبارتند از:    7
همه تلقیات دارای این ویژگی های مشترک هستند:    11
۲-۲-۳) عوامل موقعیتی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان    13

۲-۲-۴) عوامل آمیخته بازاریابی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان    14

۲-۲-۵) بررسی انگیزه های اقدام به خرید مصرف کننده    14

•    چگونگی خرید:    14
۲-۲-۶) رفتارهای گوناگون به هنگام خرید    16
شکل ۲- ۴) رفتارهای گوناگون خرید ( کاتلر و آرمسترانگ، ۱۳۸۸، ص۳۲۳)    18
۲-۲-۷) اقدام به خرید    19

۲-۲-۸) نیات رفتاری در تبلیغات موبایلی    22

بخش دوم: پیشینه تحقیق    24
مطالعات خارج از کشور:    24
مطالعات داخل کشور:    28
منابع و مآخذ    30
منابع لاتین:    32

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: