مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فصل دوم کتاب علوم نهم

دسته بندی :آموزش مدیریت 33

فصل دوم کتاب علوم نهم

تعداد اسلاید : 26 بنام خدا فصل دوم کتاب علوم نهم اهداف پیامد محور : ۱- دانش آموزان باید بتوانند : ترکیبات یونی و کوالانسی را تشخیص دهند. علت رسانایی برخی محلول ها را بیان کنند. ویژگی ترکیب های یونی و کوالانسی را بیان کنند. ۲-دانش آموز باید بتواند با استفاده از مدل مولکولی ترکیبات مختلف را بسازد. اهداف رفتاری از دانش آموزان انتظار می رود در پایان فصل بتوانند : ۱- ذرات سازنده ی برخی مواد را تشخیص دهند (یون – مولکول). ۲- چند بلور بسازند و آنها را با…

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: