فصل سوم پایان نامه مدیریت دانش مشتری
فصل سوم پایان نامه مدیریت دانش مشتری
فصل سوم پایان نامه ارشد مدیریت دانش مشتری با موضوع مدیریت دانش مشتریان بانک مهر اقتصاد با استفاده از تکنیک های داده کاوی عنوان شده است.
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۳۴ |
حجم | ۱۳۸ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
این نوشتار نمونه فصل سوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت می باشد. هدف از این تحقیق کشف دانش نهفته در دادههای خام مشتریان بانک اقتصاد مهر با استفاده از روشهای دادهکاوی و بهکارگیری آن جهت اتخاذ استراتژی هایی برای مدیریت دانش مشتریان است که این مهم از تلفیق ابزارهای دانشی با رویکردهای مربوط به مدیریت ارتباط با مشتریان حاصل خواهد شد.
در فصل پیش رو چارچوب کلی روش پیشنهادی تشریح می گردد و سعی شده با طرح این چارچوب بر پایه ی گامهای اساسی، اهداف تحقیق که همان بخشبندی مشتریان و استخراج استراتژیهای متناسب با هر بخش و بهکارگیری استراتژی ها و دانش حاصل در چرخه مدیریت دانشی سازمان می باشد، حاصل گردد.در این مسیر برخی روشهای موجود در زمینه خوشهبندی مبتنی بر بخشبندی مانند K Means، WK Means، A Harmonic means و معیارهای ارزیابی و اعتبارسنجی خوشهها همچون شاخص مجموع مربع خطاها و روش Min Max برای نرمال سازی دادهها تشریح خواهند شد.
فهرست مطالب
فصل سوم ۱۰۹
۳ ۱ مقدمه ۱۱۰
۳ ۲ روش پیشنهادی ۱۱۰
۳ ۲ ۱ چارچوب تحقیق ۱۱۱
۳ ۲ ۲ انتخاب متغیرها ۱۱۳
۳ ۲ ۳ آمادهسازی و پیشپردازش دادهها ۱۱۵
۳ ۲ ۳ ۱ نرمال سازی دادهها ۱۱۵
۳ ۲ ۴ تعیین تعداد بهینه خوشهها ۱۱۶
۳ ۲ ۵ خوشهبندی ۱۱۷
۳ ۲ ۵ ۱ انواع خوشهبندی ۱۱۸
۳ ۲ ۵ ۲ خوشهبندی به روش K Means 120
۳ ۲ ۵ ۱ ۱ مزایای استفاده از الگوریتم خوشهبندی K Means 121
۳ ۲ ۵ ۱ ۲ محدودیتهای الگوریتم K Means 121
۳ ۲ ۵ ۲ خوشهبندی به روش WK Means 122
۳ ۲ ۵ ۳ خوشهبندی به روش A H Means 124
۳ ۲ ۶ ارزیابی خوشهها به روش مجموع مربع خطاها و انتخاب بهترین روش ۱۲۶
۳ ۲ ۷ بهکارگیری دانش حاصل از خوشهبندی ۱۲۸
۳ ۳ روشهای جمع آوری اطلاعات ۱۲۸
۳ ۴ جمعبندی مطالب فصل ۱۲۹
منابع و مآخذ
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت