مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی خطی و مشی گذاری

دسته بندی :مدیریت مدیریت 33

مبانی خطی و مشی گذاری

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 140 کیلو بایت
تعداد صفحات 33
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

تا چندی قبل ارزیابی خط مشی به صورت جدی مورد توجه نبود و در فرایند خط مشی گذاری كمتر به آن پرداخته می شد ولی اخیرا در میان محققان و خط مشی گذاران علاقه و تمایل زیادی در قبال این مقطع از فرایند خط مشی گذاری در حال شكل گیری است. ارزیابی به عنوان مرحله ای مهم از فرایند خط مشی گذاری است و مدیران بخش عمومی به صورت فزاینده ای برای توجیه برنامه های كنونی برنامه هزینه ها و منافع و پیشنهاد تغییرات ضروری به ارزیابی خط مشی متوسل شده اند( الوانی،1389: 119) .

اعضای زیر نظام های خط مشی و سایر افراد ذی نفع به نوبه خود نحوه اجرا و آثار خط مشی را ارزیابی می كنند تا در صورت لزوم از آن حمایت كنند یا با آن به مخالفت برخیزند یا خواستار تغییر آن شوند.( هاولت ،1390: 269)

اینكه ارزیابی چگونه انجام می گیرد، مشكلات و اجزای آن چیست، چه مولفه هایی دارد، رویكردهای آن چیست و در نهایت به چه نتایجی منجر می شود موضوعاتی هستند كه ما در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: