مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری وپیشینه تحقیق مذاکره وارکان اصلی مذاکره

دسته بندی :حقوق مدیریت 21

مبانی نظری وپیشینه تحقیق مذاکره وارکان اصلی مذاکره

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – ,  
( — قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : 125مبانی نظری وپیشینه تحقیق مذاکره وارکان اصلی مذاکره فصل دوم :ادبيات تحقيق 13 تعاريف مذاكره 14 اركان اصلي مذاكره 19 مراحل اصلي در فرآيند مذاكره عبارتند از 20 آمادگي 20 اقدامات و مراحل انجام كار قبل از مذاكره 22 شناسايي اهداف 23 اين اولويت ها به 3 دسته تقسيم مي شوند 24 هدف ها و نتايج مذاكره 24 پيش بيني جهت احتمالي مذاكرات 26 ارزيابي طرف مقابل 27 انتخاب…

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: