مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه اخلاق و وجدان کاری

دسته بندی :اقتصاد مدیریت 44

مبانی نظری و پیشینه اخلاق و وجدان کاری

دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل docx
حجم فایل 145 کیلو بایت
تعداد صفحات 33
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

2-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 21

2-2 مفهوم کار……………………………………………………………………………………………………………………………………… 21

2-2-1-1 مفهوم فلسفی کار……………………………………………………………………………………………………… 22

2-2-2 مفهوم اخلاقی کار……………………………………………………………………………………………………………. 22

2-2-3 مفهوم اقتصادی کار………………………………………………………………………………………………………….. 22

2-3 وجدان کاری………………………………………………………………………………………………………………………………….. 23

2-3-1 وجدان کاری در قرآن……………………………………………………………………………………………………….. 24

2-3-2 وجدان از دیدگاه اندیشمندان اسلامی…………………………………………………………………………………. 27

2-4 ضمانت اجرای احکام وجدانی…………………………………………………………………………………………………………… 28

÷2-5 عدم بروز وجدان کاری به صورت یک مسأله و مشکل فراگیر سازمانی…………………………………………………….. 30

2-5-1 عوامل تئوریک و روانی عدم وجدان کار در میان مسلمین………………………………………………………. 31

2-6 مفاهیم مشابه یا مرتبط با وجدان کاری…………………………………………………………………………………………………… 32

2-6-1 وجدان کاری و انضباط……………………………………………………………………………………………………… 32

2-6-2 وجدان کاری و روحیه………………………………………………………………………………………………………. 33

2-6-3 وجدان کاری و کارایی……………………………………………………………………………………………………… 33

2-6-4 وجدان کاری و انگیزش…………………………………………………………………………………………………….. 33

2-6-5 وجدان کاری و تعهد………………………………………………………………………………………………………… 33

2-6-6 عوامل مؤثر بر وجدان کاری………………………………………………………………………………………………. 34

2-7 عوامل روانی در وجدان کاری…………………………………………………………………………………………………………… 34

2-8 وجدان کار و بهره وری……………………………………………………………………………………………………………………. 36

2-9 تعهد و وجدان کاری……………………………………………………………………………………………………………………….. 39

2-10 اخلاقیات……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 41

2-10-1 اخلاق کار (رفتار اخلاقی در سازمان)…………………………………………………………………………………. 42

2-10-2 اخلاق در غرب………………………………………………………………………………………………………………… 44

2-11 پیشینه موضوع………………………………………………………………………………………………………………………………… 45

2-11-1 پیشینه مطالعات خارجی……………………………………………………………………………………………………… 45

2-11-2 پیشینه مطالعات داخلی………………………………………………………………………………………………………. 45

2-12 نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………………………………. 49

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: