مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارتباطات در سازمان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارتباطات در سازمان

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارتباطات بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۶۵
حجم ۵۴۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

ارتباطات یکی از مهمترین ابزار جامعه ی متمدن می باشد و می توان گفت ، ارتباطات مهمترین عامل توسعه و تعالی انسانی است. به عبارت دیگر ارتباطات برای موفقیت یک انسان امری حیاتی می باشد. همانطور که ارتباطات برای انجام عملیات سازمانی یا به عبارت دیگر برای شکل گیری و بقای سازمان نیز حیاتی می باشد.

هربرت سایمون می گوید : بدون ارتباطات سازمانی وجود نخواهد داشت. و به همین دلیل می توان گفت امکان تاثیر گروه بر رفتار فرد نیز غیر ممکن خواهد بود. (مرتضوی، مهربان، ۱۳۸۳)

سازمان درواقع نمونه ای از شبکه ارتباطات است. زیرا بین اجزای مختلف و پراکنده آن از طریق ارتباطات همبستگی و پیوند بر قرار می شود. به عبارت دیگر در صورت فقدان سیستم ارتباطات، سازمان مجموعه ای از عناصر و اجزای پراکنده و منفرد تلقی می شود که بین آنها هیچگونه همبستگی و پیوندی برای نیل به اهداف معین وجود نخواهد داشت.

 بارنارد می گوید: فراهم آوردن یک سیستم ارتباطی، یکی از سه  وظیفه اصلی اجرایی و مهم برای بقای یک سازمان است. (رئیسی و همکاران،۱۳۸۸)مسئولیت ایجاد ارتباطات صحیح در سازمان بر عهده مدیریت است. از این رو مدیران باید از کم و کیف فرایند ارتباطی آگاه باشند و نحوه برقراری ارتباطات موثر را بدانند به این ترتیب یکی ازمهمترین مهارتهای مدیران عصر حاضر، مهارتهای ارتباطی است و لازم است نسبت به آن توجه ویژه ای صورت گیرد. (مرتضوی، مهربان،۱۳۸۳)

فهرست مطالب

بخش اول – ارتباطات
۲-۲  ارتباطات     ۳۴
۲-۲-۱  تعریف ارتباطات       ۳۶
۲-۲-۲  طبقه بندی فرایند ارتباطات      ۳۷
۲-۲-۲-۱  مدل میچل و رایس     ۳۷
۲-۲-۲-۲  مدل برکو- ولوین      ۳۸
۲-۲-۲-۲-۱  الگوی خطی ارتباطات     ۳۸
۲-۲-۲-۲-۲  الگوی تعاملی ارتباطات     ۳۹
۲-۲-۳  اهمیت ارتباطات و مهارتهای ارتباطی     ۴۰
۲-۲-۴  نقش ارتباطات     ۴۲
۲-۲-۵  انواع ارتباطات     ۴۴
۲-۲-۵-۱  ارتباط با خود     ۴۴
۲-۲-۵-۲  ارتباط با دیگران    ۴۴
۲-۲-۵-۳  ارتباط جمعی یا عمومی    ۴۴
۲-۲-۶  موانع ارتباطی    ۴۶
۲-۲-۷  ارتقای اثربخشی ارتباطات    ۴۷
۲-۲-۸  سه اصل مورد نیاز برای ارتباط کارآمد    ۴۸
۲-۲-۹  همدلی    ۴۸
۲-۲-۹-۱ بخشهای سه گانه همدلی  ۵۰
۲-۲-۹-۲  راههای رسیدن به همدلی   ۵۲
۲-۲-۹-۳  هوش هیجانی و همدلی      ۵۴
۲-۲-۱۰  مثبت گرایی      ۵۵
۲-۲-۱۰-۱ رفتار سازمانی مثبت گرا      ۵۸
۲-۲-۱۰-۲  چند راهکار جهت تقویت مثبت اندیشی      ۶۴
۲-۲-۱۰-۳  موانع مثبت اندیشی     ۶۵
۲-۲-۱۰-۴  روانشناسی مثبت گرا     ۶۷
۲-۲-۱۱  عدالت و تساوی در بین کارکنان     ۶۸
۲-۲-۱۱-۱  انواع عدالت    ۶۹
۲-۲-۱۱-۲  انواع کارکنان از لحاظ دیدگاهشان نسبت به برابری   ۷۰

بخش دوم – پیشینه تحقیق
۲-۳  پیشینه تحقیق     ۷۵
۲-۳-۱  تحقیقات داخلی      ۷۵
۲-۳-۲  تحقیقات خارجی      ۸۰

توضیحات بیشتر و دانلود

صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: