مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی سازمانی ۴۰ صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی سازمانی ۴۰ صفحه

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی سازمانی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۴۰
حجم ۱۲۱ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

 مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی سازمانی نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت می باشد. حالتی را که وقوع یا عدم وقوع پدیده های پیرامونی و مشخصا تحقق یا عدم تحقق اهداف سازمانی یا موفقیت وشکست سازمان برای یک یا گروهی از اعضا تفاوت نکند، بی تفاوتی سازمانی نامیده اند در سطح سازمانی افرادی که علاقه ی شغلی نداشته باشند، به تدریج در کار خود دچار فرسودگی شغلی و نهایتا بی تفاوتی می شوند.(بهداد ،۱۳۸۱؛۳۱۲)

 

 

 

عوامل و دلایل بی تفاوتی سازمانی شامل عدم همسویی بین اهداف سازمان و اهداف فرد ، بوروکراسی شدید در سازمان و نخبه گرایی در انتصاب ها ، ساختار سازمانی بلند و طولانی ، انجام دادن کار بدون دانستن دلیل آن ، عدم فرصت مشارکت در تصمیم گیری ، بی نیازی و یا عدم آگاهی و شناخت نسبت به نیازهای خود ، ناکافی بودن و یا نامناسب بودن سبک های رهبری و روش های مدیریتی ، فقدان یا ناکارآمدی نظام ارزشیابی عملکرد کارکنان ، بی تفاوتی گروهی از کارکنان ، انتقال بی تفاوتی به محیط کار می باشد (زواره ، ۱۳۷۴ ; ۳-۴).

 

 

 

 

 

در این تحقیق بی تفاوتی سازمان حالتیست که کارکنان نسبت به موفقیت های سازمان بی تفاوت هستند و تنها برای حقوق کار می کنند، سطح کاری آنها در اندازه ای است که مانع اخراجشان می شود که شامل پنج بعد بی تفاوتی نسبت به مدیر مولفه های آن(بصورت فرار از پاسخگویی ، همراهی نکردن با مدیران ، برخورد نامناسب با مدیر) ، و بی تفاوتی نسبت به همکار (بصورت کاهش همکاری با همکار ، برخورد نامناسب با همکار)، و بی تفاوتی نسبت به کار (بصورت اهمیت ندادن به بهره وری ، بدبینی نسبت به خود کار) ، بی تفاوتی نسبت به ارباب رجوع  (بصورت در اولویت ندانستن ارباب رجوع ، سردرگم کردن عمدی ارباب رجوع ، از طریق برخورد نامناسب با ارباب رجوع) و بی تفاوتی به سازمان(بصورت کاهش مسئولیت پذیری فردی ، افزایش بی دلیل هزینه های سازمانی) می باشد(کئف،۲۰۰۳؛۲۷).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف نظری بی تفاوتی سازمانی

تعریف عملیاتی بی تفاوتی سازمانی

فصل دوم    3
۳-۲  بی تفاوتی    3
۱-۳-۲ مفهوم پدیده بی تفاوتی    3
۲-۳-۲ تعریف بی تفاوتی    5
۳-۳-۲ مشخصه های بی تفاوتی از دیدگاه کورمن    6
۴-۳-۲  نمادها ، مظاهر و نشانه های بی تفاوتی سازمانی    8
۵-۳-۲ عوامل و دلایل بی تفاوتی سازمانی    9
۶-۳-۲  راهکارهای برخورد با بی تفاوتی در کارکنان    10
۷-۳-۲  بوروکراسی سازمانی و بروز حالت بی تفاوتی در سازمان    12
۸-۳-۲  عکس العمل ها نسبت به بی تفاوتی سازمانی    15
۹-۳-۲ مهارت های مدیریتی که لازمه مدیریت بی تفاوتی سازمان است    15
۱۰-۳-۲  تئوری های انگیزش    17
۱-۱۰-۳-۲  نظریه های مکتب سنتی انگیزش    17
۲-۱۰-۳-۲  نظریه های مکتب معاصر انگیزش    17
۳-۱۰-۳-۲  نظریه های کلان انگیزش    19
۲-۴-۱پیشینه پژوهش در داخل کشور    21
۲-۴-۲پیشینه پژوهش درسایر کشورها    24
۲-۴-۳پیشینه بانک سپه    27
۵-۲ جمع بندی ادبیات تحقیق و ارائه الگوی مفهومی    32
خلاصه فصل دوم    34
منابع    34


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: