مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار خرید آنلاین ۶۹ صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار خرید آنلاین ۶۹ صفحه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار خرید آنلاین که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۶۹
حجم ۳۰۳ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار خرید آنلاین قابل ویرایش با فرمت ورد doc بصورت جامع و کامل می باشد. در بخش اول (چارچوب) ادبیات نظری رفتار خرید آنلاین تشریح می شود و در بخش دوم پیشینه نظری تحقیق رفتار خرید آنلاین در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

 

 

 

 

اگر به جای رفتن به محیط بیرون از خانه و خرید از فروشگاه های سنتی و مدرن، درخانه بنشینید و با استفاده از اینترنت خرید خود را انجام دهید به این خرید، خرید الکترونیکی گفته شده و به فروشگاهی که از آن خرید کرده اید فروشگاه الکترونیکی و یا مجازی گفته می شود. محیط تجارت الکترونیک که مبتنی بر اینترنت است، این امکان را به مشتریان می دهد تا برای جستجوی اطلاعات و خرید کالا و خدمات از طریق ارتباط مستقیم با فروشگاه های اینترنتی اقدام کنند. باید خاطر نشان کرد که خرید به صورت اینترنتی بر اساس تجربه واقعی از خرید کالا نیست، بلکه بر اساس ظواهری مانند تصویر، شکل، اطلاعات کیفی و تبلیغات از کالا استوار است. لذا با توجه به عدم لمس کالا، قبول خرید اینترنتی و انجام آن تا حد زیادی به ارتباطات مصرف کننده و چگونگی تعامل افراد با کامپیوتر بستگی دارد. بعلاوه، ویژگی هایی نظیر ارائه اطلاعات، راهنمایی و هدایت و انجام سفارش ها در یک وسیله خرید دو سویه و تعاملی به عنوان عامل مهمی در ایجاد اعتماد به تجارت الکترونیک نسبت به فروش سنتی در نظر گرفته شده است.

 

 

 

 

اِستون  (1954) پیشنهاد کرد که رفتار خرید منشا روانشناختی-اجتماعی دارد و خریداران را در چهار دسته طبقه بندی نمود: 
۱٫    خریداران اقتصادی
۲٫    خریداران سفارشی شده
۳٫    خریداران اخلاقی
۴٫    خریداران بی تفاوت  (اسوامیناتان  و همکاران، ۱۹۹۹)

 

 

 

در فرایند پذیرش خرید اینترنتی، دو دیدگاه کلی مطرح است:
    دیدگاه تکنولوژی محور
این دیدگاه رفتار خرید اینترنتی را با آزمودن ویژگی های تکنیکی فروشگاه الکترونیکی از قبیل کیفیت سیستم، نحوه ارائه اطلاعات و خدمات، قابل استفاده بودن، ایجاد ارتباط با مشتری و معیارهای ایمنی نشان می دهد.

 

    دیدگاه مشتری محور
این دیدگاه واکنش مشتری را در برابر خرید الکترونیکی بررسی می-کند و در واقع نقش عوامل آمیخته بازاریابی را در شکل گیری ادراکات، نحوه نگرش، اطمینان و رضایت مصرف کننده از شیوه خرید، ارزیابی می کند. این دیدگاه باور دارد که عوامل اجتماعی و جمعیت شناختی نقش مهمی در پذیرش خرید اینترنتی دارند. بر اساس دیدگاه مشتری محور موفقیت فروشگاه الکترونیک به باور و نگرش مشتری به این روش خرید وابسته است. لذا مشتری باید انگیزه، فرصت و امکان دسترسی به اینترنت را داشته باشد تا خریدهای الترونیکی انجام دهد و در نتیجه این نوع تجارت به موفقیت برسد (اَهن و همکاران، ۲۰۰۴، به نقل از زادون، ۱۳۸۵).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رفتار مصرف کننده آنلاین

۱-۱۱ شرح واژه ها و اصطلاحات تحقیق
رفتار مصرف کننده آنلاین
۲-۱- ۵-۵-۱ فرایند پذیرفته شدن فناوری
۲-۱-۵- ۵-۲  دو دیدگاه کلی در فرایند پذیرش خرید اینترنتی
۲-۱- ۵-۶ خرید آنلاین
الف) مزایای خرید آنلاین
ب)  معایب خرید آنلاین
ج) خرید گروهی آنلاین
۲-۱-۶  عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی 

پیشینه تحقیق
 تحقیقات انجام شده خارجی
تحقیقات انجام شده داخلی

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: